45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ik heb via marktplaats de Topixlijn van Ultimate besteld. Verder een goede lijn, en erg goedkoop! ik geloof een eurotje of 6 per 1000m ofzo.
mvg Peter |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
ik heb op al mijn molens deze lijn zitten. ben er erg tevreden mee. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:Ik gebruik deze maar dan de 0.30 variant Climax vislijn (klik hier) mijn 0.30 versie heeft zich bewezen sterker te zijn dan de nieuwe sufix 0,35 camoulijn En een mooie prijs Gebruik hem nu een aantal maanden en ben zeer tevreden met deze lijn Geen last van kinken goed sterk op de knopen En de prijs he |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
peter servais schreef:Ik heb via marktplaats de Topixlijn van Ultimate besteld. Verder een goede lijn, en erg goedkoop! ik geloof een eurotje of 6 per 1000m ofzo.
mvg Peter En Peter, nog steeds tevreden?
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
karpermaniak schreef:Even een vraagje aan Erwin. Jij hebt ooit een recensie geschreven over Parallelium Polyvilon. Heb je deze lijn nog altijd op je molens? Als dat zo is bevalt-ie dus goed. Deze Erwin heeft ze ook nog steeds op de molens, maar inmiddels wel overgestapt op de 0.335 Pro uitvoering. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik heb ze sinds kort niet meer op mijn molens. Dit om twee redenen. Ten eerste vis ik nou op een water waar ik toch een schuurvastere lijn nodig heb. Afzinken van de lijn is voor mij hier niet belangrijk. Het gaat mij daar puur om kracht.
Ten tweede heb ik halve wegen dit jaar mijn molens allemaal volgespoed met "verse" parallelium. Ik had blijkbaar een productie foutje want de lijn was niet wat ik gewend ben van parallelium. Hij is meerdere keren geknapt en knoopte voor geen meter. Gelukkig ben ik goed geholpen en heb van de winkelier meteen nieuwe lijn gekregen. Omdat ik toch liever wat sterkere lijn wou heb ik gekozen voor andere lijn.
Mocht ik weer aan de slag gaan op bijvoorbeeld circuitwateren zal ik zeker weer voor paralellium gaan. Ondanks de productiefout.... Dit simpelweg omdat ik het nog steeds een erg goede universele lijn vind.
Gr. Erwin
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Meen dat het ook op dit forum was dat Griend de zelfde problemen heeft gehad met deze lijn. Het lijk erop dat een hele serie niet goed geweest is. De gevallen die ik tot nu toe gehoord heb zijn goed opgelost door de winkelier/importeur. Gelukkig heb ik deze serie gemist want van mijn klanten 0,0 klachten. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@Erwin Krijgsman hier nog steeds een tevreden parallelium gebruiker wil niet meer anders
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Klopt erwin ik had er ook last van met me eerste klos , maar nu Ben ik 100% tevreden met de nieuwe klos die ik kreeg van De winkelier. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
@leen, van waar die vraag? Qua prijs kwaliteitverhouding vind ik het geen slechte lijn moet ik zeggen. Heeft iemand ervaring met trabucco lijn? |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
peter servais schreef:@leen, van waar die vraag? Qua prijs kwaliteitverhouding vind ik het geen slechte lijn moet ik zeggen.
Mijn zoon "vreet" lijn (figuurljk dan). Kan die voorlopig mee vooruit met zijn kleine budget ;-) Dank voor de info.
|
|
|
|
|
Das altijd goed! Ik neem aan dat de kerel ze nog steeds aanbied... Ik had ze dan via marktplaats, eerst geld over maken en dan stuurt hij ze op. Binnen 2 a 3 dagen had ik de rollen binnen.
Prima service |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.