45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Ik heb een ProLogic VTSW setje... mijn led's kan ik zelf instellen, vis er al bijna 4 jaar mee en ze hebben me geen half fortuin gekocht! Kijk eens verder dan je neus lang is! Je kan Delkim of Fox kopen omdat ze "duurzaam en betrouwbaar zijn" maar na 5 a 6 jaar vervangen de meeste hun set toch! Waarom? Ze zijn er op beu gekeken of een van de merken komt weer met achterlijke reclame op de markt dat hun goedkope chinese rommel baanbrekend is... Je zegt dat miskoop een duurkoop is, dat is niet 100% juist. Duur kopen, dat is pas een miskoop! Bewerkt door de gebruiker woensdag 14 augustus 2013 03:25:20(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Duur een miskoop? De restwaarde van fox of delkims blijven vrij hoog. Na al die jaren vissen verlies je er niet extreem veel op.
|
|
|
|
|
Dat klopt! Maar dat komt omdat er zoveel mensen stom genoeg zijn om er een zo hoog bedrag aan uit te geven. De prijzen worden hooggehouden door de achterlijkheid van mensen, want technisch gezien koop je 2dehandse elektronica dat oorspronkelijk al geen fluit heeft gekost om te maken. Maar kom, ik ga er niet verder op ingaan, ik wijk veel te hard af van het topic ABS, je kent mijn mening via de PB's. Hopelijk heb je er wat aan. |
|
|
|
|
Dat is een feit, een goede marketing doet wonderen feit blijft wel dat het een goed stukje apparatuur is.
|
|
|
|
|
Dat ga ik niet ontkennen! Gewoon veel te duur voor wat het is! |
|
|
|
|
Kom met hetzelfde voor minder geld en je kan een hoop verdienen
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-6-2013(UTC) Berichten: 144
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Hehe, poe poe waar gaat dit weer heen haha. Ik denk dat ik wacht met beetmelders kopen tot het voorjaar whahaha, heb ik nog even de tijd om na te gaan denken wat in hemelsnaam ik nou moet kiezen -.-
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.