logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's<123>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
ABSje  
#21 Gepost : vrijdag 2 augustus 2013 22:31:48(UTC)
ABSje

15 ponder

Bedankjes: 1 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Zeer waarschijnlijk wordt het toch eerst de Delkims. Enkele maanden later koop ik dan denk ik misschien de Fox NTX-R nog wel bij.

Mijn lokale viszaak hier deed een genereus aanbod voor 4+1 delkim. Ik heb het nog nergens zo goedkoop gevonden hehe Breede lach

Daarentegen vroeg hij voor een setje 3+1 Fox NTX-R 750 euro, terwijl ik die voor ruim 100 euro goedkoper via internet kan krijgen.

Bewerkt door de gebruiker zondag 4 augustus 2013 19:25:27(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

luuk  
#22 Gepost : zaterdag 3 augustus 2013 11:19:29(UTC)
luuk

15 ponder

Bedankjes: 2 keer
ABSje schreef:
Zeer waarschijnlijk wordt het toch eerst de Delkims. Enkele maanden later koop ik dan denk ik misschien de Fox NTX-R nog wel bij.

Mijn lokale viszaak hier deed een heeeel genereus aanbod voor 4+1 delkim. Ik heb het nog nergens zo goedkoop gevonden hehe Breede lach

Daarentegen vroeg hij voor een setje 3+1 Fox NTX-R 750 euro, terwijl ik die voor ruim 100 euro goedkoper via internet kan krijgen.

waarom zou je de fox nog erbij kopen??

en hoeveel kost het setje delkim je dan??

greetz
one life live it
ABSje  
#23 Gepost : zondag 4 augustus 2013 19:23:47(UTC)
ABSje

15 ponder

En alsnog kan ik de keuze niet maken wat ik nou toch wil.

650 euro heb ik 4+1 delkim
525 euro heb ik 3+1 delkim

Voor 640 euro kan ik bij paddy hengelsport de fox ntxr 3+1 krijgen...

Niet vergeten dat bij fox de tas erbij zit, en je die bij delkim nog even apart moet aanschaffen voor 30 euro.

Ik blijf toch erg terug komen op mijn eigen keuze.. Omdat ik erg graag de kleur van mijn beetmelders wil kunnen veranderen. Bij de delkims moet ik een kleur gaan kiezen. Bijv alles blauw, maar misschien wil ik toch wel elke beetmelder een andere kleur...

Dit maakt het erg moeilijk voor me, waardoor ik toch erg blijf twijfelen of ik toch niet de foxjes moet bestellen.

Bewerkt door de gebruiker zondag 4 augustus 2013 19:24:45(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

luuk  
#24 Gepost : zondag 4 augustus 2013 22:20:30(UTC)
luuk

15 ponder

een maat van me heeft de delkims gekocht 3+1 voor 440.

Dan word de keuze wel makkelijk.

Bij raven kosten ze 550 en daar was het pas geleden 20% korting.

Suc6
one life live it
ABSje  
#25 Gepost : maandag 5 augustus 2013 00:20:41(UTC)
ABSje

15 ponder

De tering. Nou weet ik helemaal niet meer wat ik wil.

Breede lach

Dat betekend dat ik 200 euro meer zou betalen om me ledkleur af te kunnen stellen.

Bewerkt door de gebruiker maandag 5 augustus 2013 00:21:13(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Boe  
#26 Gepost : maandag 5 augustus 2013 00:35:31(UTC)
Boe

10 ponder

Of je koopt gwn rx'en
Boe  
#27 Gepost : maandag 5 augustus 2013 00:36:30(UTC)
Boe

10 ponder

Scheelt je 150 euro
ABSje  
#28 Gepost : maandag 5 augustus 2013 07:32:52(UTC)
ABSje

15 ponder

*zucht* Nee, ik ga geen rx'en kopen.
remon v wanrooij  
#29 Gepost : maandag 5 augustus 2013 08:44:29(UTC)
remon v wanrooij

25 ponder

Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
ABSje schreef:
En alsnog kan ik de keuze niet maken wat ik nou toch wil.

650 euro heb ik 4+1 delkim
525 euro heb ik 3+1 delkim

Voor 640 euro kan ik bij paddy hengelsport de fox ntxr 3+1 krijgen...

Niet vergeten dat bij fox de tas erbij zit, en je die bij delkim nog even apart moet aanschaffen voor 30 euro.

Ik blijf toch erg terug komen op mijn eigen keuze.. Omdat ik erg graag de kleur van mijn beetmelders wil kunnen veranderen. Bij de delkims moet ik een kleur gaan kiezen. Bijv alles blauw, maar misschien wil ik toch wel elke beetmelder een andere kleur...

Dit maakt het erg moeilijk voor me, waardoor ik toch erg blijf twijfelen of ik toch niet de foxjes moet bestellen.

Waarom zou je van kleur willen veranderen? Zit geen enkel voordeel aan. Je kan gewoon 3 verschillende kleuren delkim kopen toch?
En waarom 4 melders? Je mag toch maar met 3 vissen. Koffer is overbodig, ik heb ze altijd in mijn buzzbar tas zitten en anders koop je de koffer van Raven, veel goedkoper en daar passen ze ook in.
En je zegt dat je en oplossing hebt voor het pinnetje wat in de weg zit, maar het enige wat je kan doen is het pinnetje afzagen want andere oplossingen zijn er namelijk niet.

Als je geen Fox rx wilt kopen dan moet je al helemaal niet de NTXR willen kopen, de rx is terug in productie genomen omdat iedereen klaagt over de NTXR.
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
z2h-productions
ABSje  
#30 Gepost : maandag 5 augustus 2013 21:50:54(UTC)
ABSje

15 ponder

Waarom ik van kleur wil veranderen?
Omdat ik niet zeker ben dat ik er blij mee ben als ik dadelijk 4 blauwe delkims heb. Misschien wil ik toch wel 4 verschillende kleuren... Ik weet dat simpelweg nog niet.

Waarom ik er 4 wil, omdat er wel vaker iemand mee gaat vissen, die zelf niet de spullen heeft. Die vist dan gezellig mee met mijn 2e set.

Daarnaast heb ik geen 3 hengelvergunning, dus met 3 hengels wordt hem voor mij sowieso al niet. (voorlopig)

Jij vindt de koffer overbodig, en ja ik heb ze tot nu toe ook altijd los overal inzitten. Ik vindt dit niet handig, en heb graag alles gescheiden in tassen zitten. Daarnaast kosten ze veel geld en wil ik er dus ook met enige zorg mee omgaan.

Ik heb inderdaad een idee voor het pinnetje, maar dit kan ik pas uitwerken als ik de melders zou hebben.

Dat ik geen Fox RX wil heeft diverse redenen. Eén ervan is dat ik ze gewoon oerlelijk vindt. Daarnaast zit ik weer vast aan die ene kleur. Misschien niet voor iedereen belangrijk, maar ik kijk ook naar hoe ze eruit zien, en dat is simpelweg persoonlijk.

Als jij mij verteld dat iedereen klaagt over de NTX'er, waar wordt dan over geklaagd, naast het pinnetje ? Jammer vindt ik dan ook dat er niemand hier mij informeert die ze ook daadwerkelijk heeft / heeft gehad ?
Het lijkt erop dat er niemand met deze beetmelders wil vissen, of durt te vissen vanwege meningen? Maar toch heeft er niemand een eigen ervaren mening? Dit zet de melder inderdaad in een negatiever daglicht, dat zal ik niet ontkennen. Maar ik wil graag duidelijk waarom iets niet goed zou zijn, alvorens iets ook maar slecht te gaan vinden.

Daarnaast als er echt zoveel problemen zouden zijn met de beetmelders, zou het Fox in een negatief daglicht zetten, zouden ze de beetmelders uit de handel halen, danwel verbeteren ?!

Bewerkt door de gebruiker maandag 5 augustus 2013 21:53:12(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

remon v wanrooij  
#31 Gepost : maandag 5 augustus 2013 22:06:05(UTC)
remon v wanrooij

25 ponder

Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
Delkim heeft 6 verschillende kleuren dus je kan volop kiezen.

Koffertje: http://www.raven.nl/nl/p...ator_hardcase/ravav4045/

Het pinnetje: Er zijn veel mensen die zochten naar een oplossing maar niemand heeft er 1. Je zal altijd je startoog er strak tegen aan willen hebben voor het veilig vissen.

En waarom Fox ze niet uit de handel haalt? $$$$$$
Commercie, fox denkt tegenwoordig alleen maar aan de $$$ en de kwaliteit van de producten gaat omlaag.

Maar het is jou keuze, je bent niet de eerste die erin trapt.
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
z2h-productions
ABSje  
#32 Gepost : maandag 5 augustus 2013 22:32:21(UTC)
ABSje

15 ponder

Kijk, dat zijn reacties waar ik wat aan heb.

Btw vertelde de verkoper hier bij mijn lokale viszaak, dat ace momenteel het meest geavanceerd is van allen. Ik dat ding in mijn handen, die knopjes zijn zo gevoelig en klein... Ben bang om eraan te draaien... Als het maar niet afbreekt.... Daarnaast is de behuizing van een materiaal dat mij niet erg stootgevoelig lijkt.
leen  
#33 Gepost : maandag 5 augustus 2013 22:34:31(UTC)
leen

40 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
remon v wanrooij schreef:

Perfect om je delkims in op te bergen. Je kan met een klein beetje handigheid die uitsparing (lange sleuf voor batterijen denk ik) ietwat uitsnijden om er zo 5 i.p.v. txi's in te doen. Kortom, doet zeker niet onder voor de delkims (zelfde fabrikant overigens ;-) ).
En is ook nog eens bijna 42% goedkoper.

Bewerkt door de gebruiker maandag 5 augustus 2013 22:35:36(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

luuk  
#34 Gepost : maandag 12 augustus 2013 01:06:45(UTC)
luuk

15 ponder

En zijn we er al over uit??

Greetz
one life live it
ABSje  
#35 Gepost : maandag 12 augustus 2013 01:29:48(UTC)
ABSje

15 ponder

Nee Luuk, Helaas nog steeds niet. En zo lang ik geen zekerheid heb wordt er niks gekocht. Helaas, want ik kan niet wachten op nieuwe. Maar miskoop is duurkoop in het geval van beetmelders.
ferenc  
#36 Gepost : maandag 12 augustus 2013 06:31:23(UTC)
ferenc

CarpFeeling Crew

Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
Als het pinnetje het enige probleem is, waarom dan niet je startoog een stuk voor of na de beetmelder? Met een paar goede achterkopjes op je steunen gaat je hengel nergens heen. Ook niet met slip dicht. Groot startoog tegen de beetmelder aan wil ook nog wel eens je lijn afknellen van het trilplaatje( delkim) of het wielentje( fox)

En je leds van kleur veranderen ga je in het begin ook maar 3x doen, zou de keuze van een beetmelder daar niet van afhankelijk laten zijn.
ABSje  
#37 Gepost : woensdag 14 augustus 2013 00:30:13(UTC)
ABSje

15 ponder

Ik snap je punt wat betreft kleur Ferenc. Maar het feit blijft dat ik gewoon nog niet weet wat ik kwa kleur wil. Misschien vindt ik allemaal blauw wel niet mooi, dit weet ik simpelweg niet.

Ik heb afgelopen weekend ook een stomme fout gemaakt, vermoedelijk ??

Ik zat met 2x fox warrior, allebei rode led, kreeg zo'n snoeiharde run dat me hele rodpod ff n optater kreeg en me andere beetmelder dus ook kleur gaf. Terwijl ik er aan kom gerend zie ik dus niet zeker meer welke hengel het is, en sloeg in mijn enthousiasme, vermoedelijk, de verkeerde hengel?? Resultaat, geen vis te voelen op beide hengels.

Of ik nou de goede sloeg? Ik weet het niet... De kleur had hier een hoop verandering in kunnen brengen.

Daarnaast zit ik niet altijd met mijn hengels in lijn. Soms staan de hengels enkele meters uit elkaar. Dan vindt ik het fijn als ik in mijn tent lig dat ik weet welke kant uit te rennen.

Daarnaast denk ik dat ik ze vaker van kleur zal veranderen dan je denkt, mede doordat ik op verschillende manieren wil vissen.

Bewerkt door de gebruiker woensdag 14 augustus 2013 00:31:42(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

jannes  
#38 Gepost : woensdag 14 augustus 2013 00:45:59(UTC)
jannes

25 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Nu heb je het over een situatie die ik ook kan hebben met 4 verschillende kleuren piepers. Je zal je straks moeten aanleren als je je nieuwe hebt met ontvanger dat je op de sounderbox let op 1 2 3 (links midden rechts) en zo ook je hengels plaatst. Anders ga je nog de mist in.
ronald308  
#39 Gepost : woensdag 14 augustus 2013 00:51:06(UTC)
ronald308

30 ponder

Bedankjes: 3 keer
Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
Ik heb ook fox beetmelders.In de kleuren rood
oranje en groen.Erg handig.Zit ik bijvoorbeeld
met 1 hengel bij een paal te vissen dan zet ik mn
rode melder daarbij.Doe dat al jaren zo.Een soort
ezelsbruggetje zeg maar rood=gevaar.3 dezelfde
kleuren lijkt mij persoonlijk niet handig.Of je moet altijd
zicht op je hengels hebben
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen
jannes  
#40 Gepost : woensdag 14 augustus 2013 00:54:25(UTC)
jannes

25 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Ik vis zelf met rood oranje en groen en ook in die volg orde van links naar recht, al jaren op de zelfde manier, dan leer je van zelf naar welke hengel je moet rennen. Als je blijft veranderen met kleuren blijft het gokken welke hengel, zeker als je net wakker schiet.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
3 Pagina's<123>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.