50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
@ enzyme Ik heb nog nooit een bekeuring thuis gehad. Leuk om te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad. Zat woensdag en donderdag op 10 min van je vandaan. Bij die vriend van me heb nog wel daaraan gedacht. Wilde je uiteindelijk niet storen. Bewerkt door de gebruiker zondag 10 juni 2012 19:43:41(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
haha je was van harte welkom voor een lekker biertje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 21-2-2012(UTC) Berichten: 23
|
Hey Dennis Super mooie vissen echt top dat het zo goed gegaan is in Villedon en dan die gewichten die liegen er niet om gefeliciteerd met een nieuwe PB dat is altijd leuk als je die verbreekt. Villedon is en blijft een fantastich water jammer dat het een roteind rijden is hahahaha. Mvg Moon
|
|
|
|
|
ja het was echt helemaal super daar !!! mooie en zware vissen, top service en erg mooi water. is wel een stukje rijden ja maar dat heb ik er wel voor over gr dennis
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-3-2012(UTC) Berichten: 154
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
weet iemand of je naar de stek word gebracht met de spullen? of je er zelf hen moet varen. |
Ik zeg maar ZOO dat is korter dan dierentuin |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 17-2-2013(UTC) Berichten: 203
Bedankjes: 9 keer Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
|
Ik kom net van daar. Je moet er zelf naar toe varen, je mag eventueel wel een 2e bootje gebruiken om achter de eerste te hangen om de spullen naar de stek te doen en terug.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-3-2012(UTC) Berichten: 154
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
oke bedankt |
Ik zeg maar ZOO dat is korter dan dierentuin |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.