logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's12>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Michael Horn  
#1 Gepost : vrijdag 21 juni 2013 21:06:54(UTC)
Michael Horn

20 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
Goedeavond,

Voor sommige misschien een rare vraag maar is een pop up nou volledig vis vriendelijk/veilig?
Als een karper deze doorslikt kan en zal hij daar dan geen schade aan overhouden?
Ik verwacht natuurlijk dat het wel vis veilig is aangezien het verkocht en goed gebruikt wordt maar ik heb totaal geen ervaring met een popup en twijfel nu steeds meer om er mee te gaan vissen in combinatie met een chodrig.

De zoek functie bracht mij niks op maar mocht ik niet goed gezocht hebben sorry alvast.

Een tweede vraag:
Ik heb al twee jaar een doosje liggen maar er zit natuurlijk geen smaak aan, is het een kwestie van dippen en het is klaar voor gebruik?

Mvg,

Michael.
Sponsor
ronald308  
#2 Gepost : vrijdag 21 juni 2013 21:13:51(UTC)
ronald308

30 ponder

Bedankjes: 3 keer
Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
een pop up is niet visveilig zal het morgens eens opzoeken heb nou geen tijd ga zo heen vissen
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen
leen  
#3 Gepost : vrijdag 21 juni 2013 21:19:16(UTC)
leen

40 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Michael Horn schreef:
Goedeavond,

Voor sommige misschien een rare vraag maar is een pop up nou volledig vis vriendelijk/veilig?
Als een karper deze doorslikt kan en zal hij daar dan geen schade aan overhouden?
Ik verwacht natuurlijk dat het wel vis veilig is aangezien het verkocht en goed gebruikt wordt maar ik heb totaal geen ervaring met een popup en twijfel nu steeds meer om er mee te gaan vissen in combinatie met een chodrig.

De zoek functie bracht mij niks op maar mocht ik niet goed gezocht hebben sorry alvast.

Een tweede vraag: