logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
jannes  
#21 Gepost : zondag 16 juni 2013 12:51:29(UTC)
jannes

25 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Zo, klaar, waar kan hij hem kopen?
big carp  
#22 Gepost : zondag 16 juni 2013 13:00:51(UTC)
big carp

25 ponder

België

Bedankjes: 4 keer
Is 16 keer bedankt in 15 post(s)

http://fishingnetwork.ne...e-iPhone-and-Android-Yep!

Bewerkt door de gebruiker zondag 16 juni 2013 13:04:30(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Bennie  
#23 Gepost : zondag 16 juni 2013 20:54:58(UTC)
Bennie

15 ponder

big carp schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=bYwMvNMm-9o

leuke filmpjesKnipoog weet je miss ook waar ik hem zou kunnen kopen of bestellen in Nederland?
Bennie  
#24 Gepost : zondag 16 juni 2013 21:01:36(UTC)
Bennie

15 ponder

Bjorn Schoemacher schreef:
Maar er is wel een degelijk verschil tussen de huidige diepte meters van bijvoorbeeld Lowrance en de Deeper. De deeper kan je net als een spod of peildobber gewoon uitgooien met je derde hengel en zo mooi stekken opzoeken, iets wat ik jou met je Lowrance transducer niet zie doen.

En Jorden, volgens mij moet jij je obsesieve aversie jegens Apple juist aan de kant zetten en Bennie dat ding gewoon laten kopen. Hij vraagt in dit topic immers niet naar product feedback maar slechts waar het dingetje te koop is. Wat betreft de 'missende' functies op de iPhone, die zal hij ook niet nodig hebben. De iPhone is uitgerust met een touchscreen en kan prima tegen een stootje water. Ik ben iPhone gebruiken sinds dag 1 en heeft al meerdere ongelukjes overleefd waaronder regenbuien en bezoekjes aan de bodem van een water.

indd echt handig om niet iedere keer met de boot het water op te gaan, en trouwens bij de meeste waters waar ik vis mag je niet eens met een boot of voerboot erop dus dan zou dit natuurlijk echt super handig zijn!

Bewerkt door de gebruiker zondag 16 juni 2013 21:04:32(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Bjorn Schoemacher  
#25 Gepost : zondag 16 juni 2013 22:35:54(UTC)
Bjorn Schoemacher

15 ponder

Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
Helemaal met deze pols band:

UserPostedImage

Bewerkt door de gebruiker zondag 16 juni 2013 22:36:25(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

big carp  
#26 Gepost : zondag 16 juni 2013 22:45:12(UTC)
big carp

25 ponder

België

Bedankjes: 4 keer
Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
Bennie schreef:
big carp schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=bYwMvNMm-9o

leuke filmpjesKnipoog weet je miss ook waar ik hem zou kunnen kopen of bestellen in Nederland?

zou mss bij en appel chop kunnen horen
ik weet wel zulke dingen die eerst in Amerika uitkommen kommen maar minstens na 6 maand in Europa .
dus als het nog maar net uit is zou je toch nog even geduld moeten hebben denk ik .
of via iemand die in Amerika werkt of woont
Andre  
#27 Gepost : zondag 16 juni 2013 22:53:02(UTC)
Andre

30 ponder

Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Lijkt me leuk speelgoed, als je dat ding gewoon kunt uitgooien zoals je je rig uit kunt gooien dan lijkt me dat best handig. Of het zo werkt als beloofd is altijd maar weer afwachten. Of t bereik voldoende is en dat soort dingen?

Tenzij het staat vermeld op de website, denk ik niet dat dit in Nederland of zelfs europa wordt verdeeld. Dat wordt dus bestellen uit de us, wel even een gokje!

Dr staat geen mooi apple logootje op t apparaat. Zoals al genoemd Apparaat heeft het helemaal niks met apple te maken behalve dan dat ie op dat platform draait, maar ook op android.
jefbrone  
#28 Gepost : zondag 16 juni 2013 23:04:56(UTC)
jefbrone

10 ponder

Andre schreef:
Lijkt me leuk speelgoed, als je dat ding gewoon kunt uitgooien zoals je je rig uit kunt gooien dan lijkt me dat best handig. Of het zo werkt als beloofd is altijd maar weer afwachten. Of t bereik voldoende is en dat soort dingen?

Bereik is slechts 50 meter Blij
carpangeling....world's most exciting sport
Maxweasel  
#29 Gepost : zondag 16 juni 2013 23:05:45(UTC)
Maxweasel

20 ponder

Bedankjes: 9 keer
Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
Idd, ik denk dat onze topicstarter het geheel niet heel goed snapt. Hoe dan ook als het op je iphone of ipad draait is het een "App". In dit geval een app ontwikkeld door iemand die totaal niets met Apple te maken heeft, alleen draait de App op software van Apple (en op Android). Net zoals niet alle software voor je PC of je Apple door de producent van de PC gemaakt is. Of is elk stukje software dat op je Windows draait door Microsoft gemaakt? Blij Wel is deze app gekoppeld aan een stukje hardware, namelijk de sonar. Deze sonar verzameld een hoop gegeven en de app lees deze uit en "projecteert" deze tot een leesbaar scherm.
Of het betrouwbaar en degelijk is, geen idee. Wel is het de toekomst en hoeft het niet persé slechter te zijn dan bv een instapmodel lowrance ofzo... Teveel zou ik er echter niet van verwachten, tenzij één van de grote merken met zoiets op de markt komt. De technologie is namelijk zeer duur in R&D en een klein bedrijfje dat vanaf 0 moet beginnen met zoiets zie ik niet meteen hoog scoren. Maar voor het geld (150 dollar) zou ik het durven proberen. Blij
jefbrone  
#30 Gepost : zondag 16 juni 2013 23:09:25(UTC)
jefbrone

10 ponder

Mooi stukje,speelgoed Blij maar heb idd men twijfels over de werking..zeker omdat dit product nog maar pas uit is..
carpangeling....world's most exciting sport
Andre  
#31 Gepost : maandag 17 juni 2013 00:05:05(UTC)
Andre

30 ponder

Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
jefbrone schreef:
Andre schreef:

Bereik is slechts 50 meter Blij

Opgegeven bereik is meestal onder de perfecte omstandigheden. Prijktijk is soms wel de helft minder. Tenminste, bijvoorbeeld bij ontvangers van beetmelders is dat het geval. 200 meter opgegeven door de fabrikant maar in de praktijk is 50 meter soms al lastig. Ik durf het met dit ding niet aan...

Ding is misschien bruikbaar vanuit een bootje achter je aanslepend maar daar heb je genoeg alternatieven voor.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (4)
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.