logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's12>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Bennie  
#1 Gepost : zaterdag 15 juni 2013 11:17:28(UTC)
Bennie

15 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
hallo karpervissers, ik zou graag deze diepte meter willen kopen, weet iemand waar ik deze kan kopen?

Gr Bennie
Sponsor
l-o-r-e-n-z-o  
#2 Gepost : zaterdag 15 juni 2013 13:53:34(UTC)
l-o-r-e-n-z-o

30 ponder

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
itunes.apple.com/gb/app/fishfinder.
Of in de applewinkel ik zou er toch niet veel van verwachten.
Bennie  
#3 Gepost : zaterdag 15 juni 2013 16:00:11(UTC)
Bennie

15 ponder

l-o-r-e-n-z-o schreef:
itunes.apple.com/gb/app/fishfinder.
Of in de applewinkel ik zou er toch niet veel van verwachten.

hoezo zou ik daar niet veel van kunnen verwachten?? denk je dat de technologie van appel niet goed genoeg is om een fishfinder te maken???? lees op veel buitenlandse forums goeie dingen er over alleen kan ik ze daar niet
bestellen.ik bedoel ook niet die app dingen dat is indd rotzooi maar de deeper fishfinder die kost in America zo rond de 200 dollar.

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 15 juni 2013 16:06:47(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Lodewijk  
#4 Gepost : zaterdag 15 juni 2013 18:42:16(UTC)
Lodewijk

55 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
hoe werkt die dan??
je gooit je telefoon in het water ofzo???
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
jefbrone  
#5 Gepost : zaterdag 15 juni 2013 18:56:03(UTC)
jefbrone

10 ponder

Lodewijk schreef:
hoe werkt die dan??

http://www.buydeeper.com/
carpangeling....world's most exciting sport
Bennie  
#6 Gepost : zaterdag 15 juni 2013 19:05:00(UTC)
Bennie

15 ponder

Lodewijk schreef:
hoe werkt die dan??
nee het werkt gewoon het zelfde als een normale diepte meter alleen heb je de display op je iphone of tablets gewoon veel beter beeld. Like

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 15 juni 2013 19:16:20(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Bennie  
#7 Gepost : zaterdag 15 juni 2013 19:08:20(UTC)
Bennie

15 ponder

ik heb hem zelf nog niet kunnen testen maar mij lijkt die in ieder geval prima gewoon duidelijk beeld van het bodem verloop en eenvoudig om mee om te gaan ik ga er van uit dat appel geen dingen op de markt gaat brengen wat niet werkt.

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 15 juni 2013 19:20:09(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

l-o-r-e-n-z-o  
#8 Gepost : zaterdag 15 juni 2013 19:48:41(UTC)
l-o-r-e-n-z-o

30 ponder

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Hallo bennie ik heb 2 filmpjes op you tube bekeken ervan en was niet echt onder de indruk vandaar mijn antwoord.Whistle
Bennie  
#9 Gepost : zaterdag 15 juni 2013 19:57:06(UTC)
Bennie

15 ponder

l-o-r-e-n-z-o schreef:
Hallo bennie ik heb 2 filmpjes op you tube bekeken ervan en was niet echt onder de indruk vandaar mijn antwoord.Whistle

ja als jij van een youtube filmpje uitgaat Like

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 15 juni 2013 19:57:39(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

jannes  
#10 Gepost : zaterdag 15 juni 2013 20:26:24(UTC)
jannes

25 ponder

Ik zou het gewoon aanschaffen, werkt het of niet, maak je er een review van, hebben wij er ook wat aan.
Jorden  
#11 Gepost : zaterdag 15 juni 2013 22:26:53(UTC)
Jorden

45 ponder

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Ik ga er vanuit dat het Apple is... dus zou er niet al te veel van verwachten.

Voor dat geld zou gaan voor Eagle/Lowrance/Humminbird gaan Knipoog
Me...myself...and my rods!
Bennie  
#12 Gepost : zondag 16 juni 2013 00:31:51(UTC)
Bennie

15 ponder

Whistle
Jorden schreef:

nee apple is niks he,hebben alleen de beste computers van de wereld en de meest verkochte telefoons nee dan koop ik het maar niet dat zal wel rotzooi zijn wat niet werkt Whistle
vraag me af wat hier mis mee zou kunnen zijn?? voor apple lijkt het me toch echt niet moeilijk om een diepte meter te makenKoffie
peter servais  
#13 Gepost : zondag 16 juni 2013 00:48:28(UTC)
peter servais

45 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Hoi Bennie ,
Waarom deze vraag eigenlijk , je bent volgens mij volledig overtuigt door de apple dieptemeter , dan moet je toch ook al wel uitgevonden hebben waar je hem kunt kopen...

Ik snap je sarcastische reacties niet helemaal wanneer anderen zeggen niet overtuigd te zijn . Misschien kan je ons vertellen waarom je deze dieptemeter nou zo goed vind...

Maak ons enthousiast zou ik zeggen

Bewerkt door de gebruiker zondag 16 juni 2013 01:05:28(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
Jorden  
#14 Gepost : zondag 16 juni 2013 01:22:20(UTC)
Jorden

45 ponder

@Peter: Apple fanboys zijn altijd overtuigd dat waar een Apple logo op staat kwaliteit betekend Knipoog

@Bennie: ik ga geen discussie aangaan hoe je jouw ego opkrikt met Apple producten, maar wat ik probeerde duidelijk te maken is dat een App, op welk platform dan ook, nooit zo goed kan zijn als een werkelijke dieptemeter/fishfinder die vanaf niks ontworpen is.

BTW:
-Meest succesvolle telefoonverkoper: Nokia
-Beste computers? Dat is relatief. Statistisch gezien IBM (nu Lenovo).

Voor verdere uitleg/info over de huidige technologiewereld stuur maar een PM Knipoog
Bjorn Schoemacher  
#15 Gepost : zondag 16 juni 2013 01:26:45(UTC)
Bjorn Schoemacher

15 ponder

Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
Apple is zeker niet de fabrikant van deze dieptemeter. Deze dieptemeter is gewoon ontwikkeld door een groep mensen die een leuk centje willen verdienen. De fabricage van deze apparaatjes is ook tot stand gekomen d.m.v. Pre-orderen. Met andere woorden, bij genoeg pre-orders vangt de fabricage pas aan omdat er dan genoeg vraag / geld voor is. Iets wat bij Apple totaal niet nodig zou zijn gezien hun kapitaal...

De enige rol die Apple zou kunnen spelen is dat ze het product in hun winkels willen verkopen omdat het gekoppeld is aan IOS, hun operating system en dat hun zich in het idee en de kwaliteit kunnen vinden. Zo zijn er wel meerdere 3th party accesoires te koop in hun winkels.

Edit: @ Jorden, dat was Nokia inderdaad, ooit. Inmiddels staat het bedrijf aan de afgrond meen ik. Wat kwaliteit en rekenkracht staat Sun Microsystems vooraan als ik mij niet vergis. Het is immers niet voor niets dat de Nasa er raketten mee naar de maan stuurt. Wat commercieel succes is het een ander verhaal natuurlijk :-)

Bewerkt door de gebruiker zondag 16 juni 2013 01:29:57(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Lodewijk  
#16 Gepost : zondag 16 juni 2013 10:08:55(UTC)
Lodewijk

55 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
Bennie schreef:
Whistle
Jorden schreef:

nee apple is niks he,hebben alleen de beste computers van de wereld en de meest verkochte telefoons nee dan koop ik het maar niet dat zal wel rotzooi zijn wat niet werkt Whistle
vraag me af wat hier mis mee zou kunnen zijn?? voor apple lijkt het me toch echt niet moeilijk om een diepte meter te makenKoffie

blijkt maar weer dat mensen kudde dieren zijn, apple zuigt vind ik
blij met me nokia, in ieder geval een telefoon die me wel de goede kant op stuurt Blij
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Bennie  
#17 Gepost : zondag 16 juni 2013 10:36:55(UTC)
Bennie

15 ponder

Jorden schreef:
@Peter: Apple fanboys zijn altijd overtuigd dat waar een Apple logo op staat kwaliteit betekend Knipoog

@Bennie: ik ga geen discussie aangaan hoe je jouw ego opkrikt met Apple producten, maar wat ik probeerde duidelijk te maken is dat een App, op welk platform dan ook, nooit zo goed kan zijn als een werkelijke dieptemeter/fishfinder die vanaf niks ontworpen is.

BTW:
-Meest succesvolle telefoonverkoper: Nokia
-Beste computers? Dat is relatief. Statistisch gezien IBM (nu Lenovo).

Voor verdere uitleg/info over de huidige technologiewereld stuur maar een PM Knipoog
zie je dat je niet leest
ik bedoel niet de app's fishfinder maar de deeper blijkbaar heb niet goed genoeg gekekenLike
Bennie  
#18 Gepost : zondag 16 juni 2013 10:38:56(UTC)
Bennie

15 ponder

peter servais schreef:
Hoi Bennie ,
Waarom deze vraag eigenlijk , je bent volgens mij volledig overtuigt door de apple dieptemeter , dan moet je toch ook al wel uitgevonden hebben waar je hem kunt kopen...

Ik snap je sarcastische reacties niet helemaal wanneer anderen zeggen niet overtuigd te zijn . Misschien kan je ons vertellen waarom je deze dieptemeter nou zo goed vind...

Maak ons enthousiast zou ik zeggen

nou ik heb nog geen enkele reactie gekregen waar ik hem zou kunnen krijgen hier in nederlandDus... en via America ga ik hem niet bestellen.
Jorden  
#19 Gepost : zondag 16 juni 2013 12:21:39(UTC)
Jorden

45 ponder

Bennie schreef:
zie je dat je niet leest
ik bedoel niet de app's fishfinder maar de deeper blijkbaar heb niet goed genoeg gekekenLike

Ik heb wel degelijk goed gekeken Knipoog

Maar met je iPhone aan de waterkant zitten ter vervanging van een degelijke dieptemeter? Zet even je Apple-obsessie aan de kant en probeer logisch te redeneren.

Een degelijke dieptemeter heeft grote knoppen, rubberen coating en kan tegen een stootje en water. Een iPhone heeft deze functies allemaal NIET.

Zo een product is goed genoeg voor een zondagvisser die eens een dieptemeter wil gebruiken en achter kan "stoefen" tegen zijn vrienden dat zo een ding op zijn iPhone werkt.

Maar als je zo overtuigd bent dat het gaat werken omdat Apple plots dieptemeters maakt (volgens jouw?), waarom koop je het dan niet in de plaats van ons te overtuigen dat het ding geweldig is?
Bjorn Schoemacher  
#20 Gepost : zondag 16 juni 2013 12:40:30(UTC)
Bjorn Schoemacher

15 ponder

Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
Maar er is wel een degelijk verschil tussen de huidige diepte meters van bijvoorbeeld Lowrance en de Deeper. De deeper kan je net als een spod of peildobber gewoon uitgooien met je derde hengel en zo mooi stekken opzoeken, iets wat ik jou met je Lowrance transducer niet zie doen.

En Jorden, volgens mij moet jij je obsesieve aversie jegens Apple juist aan de kant zetten en Bennie dat ding gewoon laten kopen. Hij vraagt in dit topic immers niet naar product feedback maar slechts waar het dingetje te koop is. Wat betreft de 'missende' functies op de iPhone, die zal hij ook niet nodig hebben. De iPhone is uitgerust met een touchscreen en kan prima tegen een stootje water. Ik ben iPhone gebruiken sinds dag 1 en heeft al meerdere ongelukjes overleefd waaronder regenbuien en bezoekjes aan de bodem van een water.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's12>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.