logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

4 Pagina's123>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
tomvliet1998  
#1 Gepost : maandag 10 juni 2013 20:51:49(UTC)
tomvliet1998

25 ponder

Bedankjes: 38 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
heeft er iemand een goede plek voor karper ik vraag hier gewoon naar een goed kanaal of meer of vijver
met welk systeem aas enzovoorts vissen jullie hier
en wat voor vangsten had je hier
Sponsor
Jorden  
#2 Gepost : maandag 10 juni 2013 21:41:11(UTC)
Jorden

45 ponder

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Vraag anders direct voor de heilige graal? Dus...

In ieder geval, heb vroeger veel tijd doorgebracht op De Lido in Leopoldsburg. Je betaald per dag wel wat, maar je vangt je vis er wel. Daar heb ik het karpervissen pas echt goed onder de knie gekregen.

Buiten dat heb je het kanaal van Beverlo. Wel een stuk moeilijker maar je krijgt er wel natuur/avontuur voor in de plaats!

Het blauwe meer in Lommel is een optie, maar daar zou ik wegblijven als ik jouw was. Oké je vangt daar veel, maar die vissen wil je echt niet op je mat hebben. Echt zielig hoe de vissen daar er uit zien.

Als je op google earth een beetje rondkijkt zie je dat in Mol veel grote wateren liggen. Ga er eens kijken, informeer je of je er mag vissen of niet. Altijd de moeite waard!
Me...myself...and my rods!
tomvliet1998  
#3 Gepost : woensdag 12 juni 2013 15:09:12(UTC)
tomvliet1998

25 ponder

Jorden schreef:

In ieder geval, heb vroeger veel tijd doorgebracht op De Lido in Leopoldsburg. Je betaald per dag wel wat, maar je vangt je vis er wel. Daar heb ik het karpervissen pas echt goed onder de knie gekregen.

Buiten dat heb je het kanaal van Beverlo. Wel een stuk moeilijker maar je krijgt er wel natuur/avontuur voor in de plaats!

Het blauwe meer in Lommel is een optie, maar daar zou ik wegblijven als ik jouw was. Oké je vangt daar veel, maar die vissen wil je echt niet op je mat hebben. Echt zielig hoe de vissen daar er uit zien.

Als je op google earth een beetje rondkijkt zie je dat in Mol veel grote wateren liggen. Ga er eens kijken, informeer je of je er mag vissen of niet. Altijd de moeite waard!

hahah das een goeie vraag direct voor de heilige graal Like ik wou gewoon effe direct mijn punt duidelijk maken snappie
jha ik weet het er zijn veel wateren in mol alleen is het moeilijk om er achter te komen of het mag
ik wil bijvoorbeeld is aan het zilvermeer vissen dit is een meer die in verbinding staat met het kanaal kwaad mechelen dessel
alleen blijkbaar mogen alleen mensen uit mol hier vissen Niet eens
tomvliet1998  
#4 Gepost : woensdag 12 juni 2013 20:04:37(UTC)
tomvliet1998

25 ponder

ik heb een vraag er is een water dat sommige de put noemen mag je hier vissen en zit hier vis het ligt in mol rauw op google maps is het juist het water dat boven het woord mol ligt kan het niet kopieren
michiel hoeybergs  
#5 Gepost : donderdag 13 juni 2013 00:28:14(UTC)
michiel hoeybergs

10 ponder

Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
tomvliet1998 schreef:
Jorden schreef:

hahah das een goeie vraag direct voor de heilige graal Like ik wou gewoon effe direct mijn punt duidelijk maken snappie
jha ik weet het er zijn veel wateren in mol alleen is het moeilijk om er achter te komen of het mag
ik wil bijvoorbeeld is aan het zilvermeer vissen dit is een meer die in verbinding staat met het kanaal kwaad mechelen dessel

wat je hier zegt is niet correct. op deze put mogen enkel mensen vissen die lid zijn de visclub de maatvissers.
de betreffende put die jij voorhebt is dan ook een syndicaatwater. sorry maar wilde dit effe kwijt,
tomvliet1998  
#6 Gepost : donderdag 13 juni 2013 14:33:33(UTC)
tomvliet1998

25 ponder

michiel hoeybergs schreef:
tomvliet1998 schreef:
Jorden schreef:

wat je hier zegt is niet correct. op deze put mogen enkel mensen vissen die lid zijn de visclub de maatvissers.
de betreffende put die jij voorhebt is dan ook een syndicaatwater. sorry maar wilde dit effe kwijt,

sorry voor de fout
en wat is een syndicaatwaterDus...
michiel hoeybergs  
#7 Gepost : donderdag 13 juni 2013 21:40:11(UTC)
michiel hoeybergs

10 ponder

water dat slechts door enkele bevist mag worden waar de vergunningen torenhooog van zijn meestal.
voor dit syndicaatwater betaal je een vergunning van 190 euro als ik me niet vergis met daarbovenop de verplichte
vergunning voor kanalen ed. van 49 euro.

een vergunning krijgen is hier helaas niet mogeijk, is een gesloten vereneging.
tomvliet1998  
#8 Gepost : vrijdag 14 juni 2013 12:46:32(UTC)
tomvliet1998

25 ponder

wat 190 euro plus 49 gekkenhuis laat maar zitten hahahaha
michiel ik zie dat jij in mol woont misschien is zin om samen ergens te gaan vissen
Jorden  
#9 Gepost : vrijdag 14 juni 2013 14:06:46(UTC)
Jorden

45 ponder

Misschien ook nog wel iets voor u. Dacht er net aan, daar word elk jaar een Nash opendeurdag gehouden Knipoog

http://www.delakbalenwezel.be/
tomvliet1998  
#10 Gepost : zaterdag 15 juni 2013 10:20:29(UTC)
tomvliet1998

25 ponder

Jorden schreef:
Misschien ook nog wel iets voor u. Dacht er net aan, daar word elk jaar een Nash opendeurdag gehouden Knipoog

http://www.delakbalenwezel.be/

ik vis altijd bij de lak gisteren nog hahahah toevallig
ik zal u misschien daar wel is zien
Jorden  
#11 Gepost : zaterdag 15 juni 2013 11:16:26(UTC)
Jorden

45 ponder

tomvliet1998 schreef:

De kans is klein denk ik Knipoog Ik wijk nooit van mijn thuiswater af Knipoog
zandervanschaeybroeck  
#12 Gepost : zaterdag 15 juni 2013 18:46:52(UTC)
zandervanschaeybroeck

5 ponder

is het een moeilijk water die lak ?
zie juist dat er maar 50 man een vergunning kan krijgen
grtz
tomvliet1998  
#13 Gepost : zondag 16 juni 2013 20:32:40(UTC)
tomvliet1998

25 ponder

dat van die 50 vergunningen was vorig jaar dit jaar niet meer en het is eigenlijk een water voor de zondag wedstrijd en fanatieke visser
ik ben begonnen op dit water al zinds dit seizoen 8 keer ofzo gaan vissen en al 15 karpers ongerveer gevangen
dit is een vrij makkelijk water met veel mooie karpers alleen koop wel een vergunning deze kun je op zaterdag halen tijdens de wedstrijd
michiel hoeybergs  
#14 Gepost : maandag 17 juni 2013 00:36:14(UTC)
michiel hoeybergs

10 ponder

mag je er nachtvissen, welk gewicht hebben de karpers ongeveer? schubs ofspiegels, of beide?
tomvliet1998  
#15 Gepost : maandag 17 juni 2013 12:11:37(UTC)
tomvliet1998

25 ponder

Jorden schreef:
tomvliet1998 schreef:

De kans is klein denk ik Knipoog Ik wijk nooit van mijn thuiswater af Knipoog

wat is u thuiswater dan
Jorden  
#16 Gepost : maandag 17 juni 2013 12:33:09(UTC)
Jorden

45 ponder

tomvliet1998 schreef:

wat is u thuiswater dan

Voor mij een weet en voor jouw een vraag Knipoog

tomvliet1998  
#17 Gepost : maandag 17 juni 2013 15:47:32(UTC)
tomvliet1998

25 ponder

Jorden schreef:
tomvliet1998 schreef:

wat is u thuiswater dan

Voor mij een weet en voor jouw een vraag Knipoog

ik dacht al wel dat je niks ging zeggen spijtig jij moet het weten je kunt me anders ook een pm sturen
Jorden  
#18 Gepost : woensdag 19 juni 2013 19:49:19(UTC)
Jorden

45 ponder

Is een beetje logisch dat ik mijn thuiswater niet ga opgeven eh? Niet iedereen geeft dit graag prijs en zeker niet als je in Limburg woont, waar de goede viswateren schaars zijn Knipoog
jannes  
#19 Gepost : woensdag 19 juni 2013 20:07:26(UTC)
jannes

25 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Jorden schreef:
Is een beetje logisch dat ik mijn thuiswater niet ga opgeven eh? Niet iedereen geeft dit graag prijs en zeker niet als je in Limburg woont, waar de goede viswateren schaars zijn Knipoog

Misschien kan je dan ook voor hem ingooien??Nee hoor
Jorden  
#20 Gepost : woensdag 19 juni 2013 20:14:57(UTC)
Jorden

45 ponder

jannes schreef:
Misschien kan je dan ook voor hem ingooien??Nee hoor

Wat bedoel je hiermee Jannes?
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (10)
4 Pagina's123>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.