CarpFeeling Forum
»
Karpervissen in....
»
België
»
goed karper water te mol geel balen wezel lommel leopoldsburg ongeveer
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Beinie schreef:Tik eens in op Google de karperhoeve (vroeger de goorhoeve) is dit een water te oosterlo met een karp steur en meerval vijver dit zit er mij heel aantrekkelijk uit ik hou ook van meerval vissen en steur mag er ook wezen b b b b iemand meer uitleg materiaal regels kosten etc .....
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-1-2013(UTC) Berichten: 74
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
ja, google.be en dan de karperhoeve intikken. site geeft voldoende info
|
|
|
|
|
ik ben vandaag met een meervalvisser gaan vissen om te proeven van het meervalvissen en heb een nieuw water gevonden waar ik volgend jaar op ga vissen zeker in de nachten maar toen praten ik met die visser en die zij je mag vissen op de zilvermeerhaven hij zij waarom niet het licht in verbinding met het kanaal . het staat niet in de lijst met viswateren als verboden en volgens hem hoort de haven bij het kanaal nu wil ik weer weten of je echt hier mag vissen
|
|
|
|
|
ik heb ook nog een vraag op een stek ligt een oude gezonken boot zouden jullie hier vissen ik denk dat er veel vis zit omdat ze daar het veiligst liggen maar als ze een run geven ben ik bang dat ze ergens rond zwemmen of ergens in het schip kunnen iemand tips ?
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 26-11-2014(UTC) Berichten: 1 Locatie: Ghent
|
Misschien eens een goed idee: Vraag de hengelkaart van je provincie aan. je ziet daarop alle waters waar je mag vissen met een staatsvergunning en terwijl ook al welke vis er zit. dat geeft je toch ook al een goed idee. http://www.natuurenbos.b...e_visserij/hengelkaarten
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen in....
»
België
»
goed karper water te mol geel balen wezel lommel leopoldsburg ongeveer
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.