40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Woooooow proficiat met de prachtige vangsten carpfigter!! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-5-2013(UTC) Berichten: 23
|
|
Zwaarste karper dit jaar: 16 pond |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
5, 9, 9 pond FisherDaniel heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Tja, boilies, rigs, ziggen.. tijgernoten.. ja, het let nauw. Nou, vanmiddag niet. We kwamen net van de viswinkel en parkeerden de auto voor onze deur. Automatisch even kijken of er iets in de sloot zwom. Yep, een karper(tje) bleef vrijwel onbeweegelijk in het water staan. Ff naar binnen een potje mais ontkurken en een hengeltje erin (alleen een haak met twee maiskorrels -- wel zo goedkoop ;- ). Binnen een half uur de eerste en binnen 10 minuten de tweede. Hoe simpel kan het zijn :-). PS: Mijn zoon was de vissert-van-de-dag . Bewerkt door de gebruiker zaterdag 25 mei 2013 19:20:12(UTC)
| Reden: Niet aangegeven leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 180
|
En die schitterende lach op zn gezicht....Prachtig man!! |
Til de vis zonder de vis te tillen |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 15-12-2012(UTC) Berichten: 57
|
Die is oprecht blij met zijn vissen,en terecht! |
Tellerstand riviervissen vanaf April 2013 :
Aantal :5 Zwaarste: 12,5 kg |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
@ badboy70 / Karperpeer Ja, geweldig he. Het mooiste was dat we vanmorgen bij een karperclinic waren van de visclub. Rigjes maken, boilies uitleg ed. En dan thuiskomen en simpel twee maiskorrels aan alleen een haak en dat ook nog voor de deur. Enne dat genieten. I.d.d. goud waard. Ik blijf maar tegen m zeggen, dat geduld en plezier de grootste waarden in het vissen zijn. De rest (30/40/50 ponders..).... lekker belangrijk). Dan blijf je ook het langst een fijne hobby hebben. En voor voor mij was het weer een "lesje nederigheid" :-). Was overigens extra leuk omdat hij ze ving met z'n feederhengel Bewerkt door de gebruiker zaterdag 25 mei 2013 20:29:56(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 15-12-2012(UTC) Berichten: 57
|
|
Tellerstand riviervissen vanaf April 2013 :
Aantal :5 Zwaarste: 12,5 kg |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 180
|
Echt te gek ja. Ach en mijn zoon ging verleden week ver over mij heen door een spiegel te vangen die hij er zelf niet uitgetild kreeg. Ik zelf heb zo'n beer als hem nog niet gepakt hahaha dus nederigheid is niet erg want we waren beide even blij toen we hem op de kant hadden!! |
Til de vis zonder de vis te tillen |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
zo ff vanaocht met Dylancarp1 een paar uurtjes gepent 2 vissen kunnen vangen van 2 en 14 pond foto's volgen nog
|
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
Een hele beste nacht gehad met daniel, beide 3 vissen.na een halfuur een dubbel run wat meteen mijn Zwaarste van de nacht was. 11 pond, de andere 2 waren 10 en 9; pond. Wel koud in de regen maar het was het waard. Wel weer vroeg naar huis voor de verjaardag van me broertje wietse97 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
|
En weer was het raak vanmiddag voor de deur. Binnen een half uur. Ik denk dat ik voortaan de auto maar laat staan of alleen ga .. LOL Het mooiste was dat er tijdens de dril een koi karper mee bleef zwemmen. Erg leuk om dat te zien gebeuren. Zal veel vaker gebeuren, maar de kans dat we dat zien is minimaal. leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
|
|
|
|
|
|
3 Vissen van het nachtvissen afgelopen weekend. ( 7 9 10 pond ) 2 laatste vissen vanmiddag met de pen ( 8 en 9 pond ) Bewerkt door de gebruiker zondag 26 mei 2013 20:10:23(UTC)
| Reden: Niet aangegeven FisherDaniel heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-5-2012(UTC) Berichten: 75
|
na een hevige run en vechten met het wier kam deze 10,5 kg toch op de kant
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Bij deze zoals jullie zien is mijn gebruikersnaam veranderd in mijn echte naam! Vandaag sessieken gedaan van 3 uurkes met als resultaat rarara.............idd een dikke blank!!! grtz Bewerkt door de gebruiker zondag 26 mei 2013 21:42:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Nico Binard schreef:Bij deze zoals jullie zien is mijn gebruikersnaam veranderd in mijn echte naam! Vandaag sessieken gedaan van 3 uurkes met als resultaat rarara.............idd een dikke blank!!! grtz Dus dat je je naam veranderd hebt heeft niet geholpen? word ff wennen Nico Nico Nico zo dat zit er in. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
16,1kg schub tom de maat heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.