50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Sander Bierglas schreef:griend schreef:@sander allemaal op de rivier gevangen? Mooie vissen b Nee Griend, deze keer even naar een betaalwater geweest. Eerste riviervis moet nog gevangen worden, wel de eerste blank op de maas al mogen bijschrijven . Haha blank, ja dat hoord erbij he dat is het harde levenB van een riviervisser Hopelijk vang je snel je eerste Maas vis van het jaar. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 14 mei 2013 21:44:49(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
afgelopen week de eerste 3 vissen van het jaar gevangen een schub van 17 pond ,een spiegel van 22 pond en een schub van 29 pond. |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2013(UTC) Berichten: 200
|
griend schreef:Sander Bierglas schreef:griend schreef:@sander allemaal op de rivier gevangen? Mooie vissen b Nee Griend, deze keer even naar een betaalwater geweest. Eerste riviervis moet nog gevangen worden, wel de eerste blank op de maas al mogen bijschrijven . Haha blank, ja dat hoord erbij he dat is het harde levenB van een riviervisser Hopelijk vang je snel je eerste Maas vis van het jaar. Dank je, we gaan ons best doen. |
DUSSSS.............IK DENK IK ZEGGET FF |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 14-5-2013(UTC) Berichten: 6
|
Ik en mijn vriend hebben tot nu toe al een goede maand gehad. 11 vissen gevangen in 3 sessies Hierbij foto's van mij met een schubje en mijn vriend met een mooie spiegel (PR!!). Groetjes Bewerkt door de gebruiker dinsdag 14 mei 2013 22:39:12(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Kim heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
"Karpervissen is een echte way of life" |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2013(UTC) Berichten: 200
|
Mooie vissen! Dat zijn al oudjes hoor! Leuk dat jullie samen plezier beleven aan het vissen.
|
DUSSSS.............IK DENK IK ZEGGET FF |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-12-2012(UTC) Berichten: 155
|
Sander Bierglas schreef:Mooie vissen! Dat zijn al oudjes hoor! Leuk dat jullie samen plezier beleven aan het vissen.
Hier sluit ik me bij aan :-) |
Als je niet gaat vang je zowiezo niks! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-3-2010(UTC) Berichten: 99
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
martin blom schreef:soms vang ik ook nog wat. Maar wat je vang is wel mooi, en maakt een hoop blanks weer goed toch. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-5-2013(UTC) Berichten: 23
|
Ik heb nu 3 karpers gevangen in mei tjitte heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Zwaarste karper dit jaar: 16 pond |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
|
Say hello to my little friend |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 4-10-2012(UTC) Berichten: 20
|
|
|
|
|
|
Wat een mooie! wat waren de gewichten? |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-9-2012(UTC) Berichten: 16
|
Toen gisteravond om 6 uur de zon doorbrak na een wisselvallige dag regen, besloot ik om even de hengels te pakken. Met een blikje mais en wat boilies wou ik het proberen op een vijver vlak bij mijn huis. Om 8 uur zat ik lekker in de zon met een kop koffie. Ik had vorige week voor het eerst mijn eigen boilies gedraaid en was benieuwd na de werking van al die arbeid met draaien en een smerige keuken 3 karpers en een "platte" ga met vertrouwen het langverwachte seizoen in.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2012(UTC) Berichten: 263
Bedankjes: 1 keer
|
laurensgsxr schreef:Toen gisteravond om 6 uur de zon doorbrak na een wisselvallige dag regen, besloot ik om even de hengels te pakken. Met een blikje mais en wat boilies wou ik het proberen op een vijver vlak bij mijn huis. Om 8 uur zat ik lekker in de zon met een kop koffie. Ik had vorige week voor het eerst mijn eigen boilies gedraaid en was benieuwd na de werking van al die arbeid met draaien en een smerige keuken 3 karpers en een "platte" ga met vertrouwen het langverwachte seizoen in. goed bezig laurens ga zo door vertrouwen in je aas blijven houden dan komt het goed |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Knappe rijen van je vriend kim.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 82
|
|
keep fishing! dat is het motto |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.