50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ruud Gosselink schreef:Bij mij net andersom. Heb net mijn zoon in het ziekenhuis gebracht. Morgen krijgt hij een ct-scan om te controleren op long-embolie. Het is wel geen klein kind meer, en er is goede kans dat het niks is, maar het blijft verre van leuk. Hoe groot ze ook worden (die van mij steekt anderhalf kop boven mij uit) het blijft je kindje sterkte Ruud en verder iedereen thuis. Hopen op goed nieuws. |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Bedankt Henk, en die van mij steekt ook een stuk boven me uit. Hij is net geen twee meter, maar in dat ziekenhuis leek hij een stuk kleiner.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-12-2012(UTC) Berichten: 155
|
Mijn humeur is perfect! Afgelopen 4 dagen een nieuwe stek aangevoerd. Vandaag de wekker om 05:15 gezet. Nu ff ontbijten en wachten op het eerste licht... en dan heerlijk de hele dag aan het water, wish me luck! |
Als je niet gaat vang je zowiezo niks! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Zo, het gaat weer. Zoon is helemaal binnenstebuiten gekeerd en er zijn geen gekke dingen gevonden. Hij mag weer naar huis.
|
|
|
|
|
Ruud Gosselink schreef:Zo, het gaat weer. Zoon is helemaal binnenstebuiten gekeerd en er zijn geen gekke dingen gevonden. Hij mag weer naar huis. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Ruud Gosselink schreef:Zo, het gaat weer. Zoon is helemaal binnenstebuiten gekeerd en er zijn geen gekke dingen gevonden. Hij mag weer naar huis. Blij dat te horen Ruud!! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Beetje kut, oplader van mij nieuwe camera kwijt, Gelukkig nog wel genoeg power om morgen te kunnen vissen maar kan verder nergens dat rot ding vinden,
Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Haha de max morgen ni werken, dus sebiet rap nog een avond sessieken gaan doen!! grtz |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Trots op ons mooie landje .. Zonder spijt mijn hengeltjes lekker in de schuur gelaten en kijkend naar ned1 |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
|
Juist telefoontje had van het werk, morgen ni werken wegens omstandigheden. Dus morgen sessieken doen!! grtz |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-11-2010(UTC) Berichten: 339
|
Balen als een stekker omdat we moeten werken zar liever aan het water |
leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven |
|
|
|
|
Vandaag eerste schooldag van onze kleine kapoen, alles heel goed verlopen!! grtz |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
gelijk achter de dames aan haha
|
|
|
|
|
Sjoerd Stins schreef:gelijk achter de dames aan haha En gelijk heeft hij, geen gras laten over groeien! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-7-2010(UTC) Berichten: 156
|
Eeehhh een Kapoen is een gecastreerde Haan, ik hoop toch niet dat je ............
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
Golfke schreef:Sjoerd Stins schreef:gelijk achter de dames aan haha En gelijk heeft hij, geen gras laten over groeien! Zo ist maar net haha b
|
|
|
|
|
mike.l schreef:Eeehhh een Kapoen is een gecastreerde Haan, ik hoop toch niet dat je ............ Nee gelukkig betekent dat bij ons iets heel anders!! |
|
|
|
|
Golfke schreef:mike.l schreef:Eeehhh een Kapoen is een gecastreerde Haan, ik hoop toch niet dat je ............ Nee gelukkig betekent dat bij ons iets heel anders!! Door deze mededeling ben ik er nu wel achter dat het bij jullie kwajongen betekend, maar ik schrok ook een beetje hoor, maar dacht Nee niet Golfke das een toffe peer. Het is wat met die O'landers en Vlamen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-7-2010(UTC) Berichten: 156
|
Ah Oke, ben ik ook weer gerustgesteld. Altijd leuk zo,n 1e schooldag van je kids, is voor mij wel een heeeele tijd geleden.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.