vanmorgen richting linmboland om aan een roofvisdag deel te nemen.
daar aangekomen(1 uur rijden)kwamen de organisatoren tot de ontdekking dat er niet gevist mocht worden op dat water.
dus met heel de groep naar een ander water gereden,ook hier mochten we niet vissen(verpacht)
Toen naar de viswinkel om 9 uur om een dagvergunning te halen van het water,daar aangekomen kregen we te horen dat die dagvergunning alleen geldig is als je aangesloten bent bij fed limburg.
Dus 2 uur later nog geen hengel in het water,en ik ben naar huis gereden,want van 2 uur rondrijden had ik mijn buik vol..
Toen om half12 naar een winkel gereden om een nieuwe electromotor aan te schaffen,mij werd geadviseerd om een traploze 40lb motor guide varimax aan te schaffen,deze kwamen het beste uit de test.
Naar huis gereden,achter de boot gehangen en gaan vissen,ik dacht ik probeer hem eerst even in de schuur,kom ik tot de ontdekking dat de motor in beide standen vooruit vaart,ipv vooruit en achteruit
gebeld,en ik kon hem omruilen,dus weer 45 min enkel naar de shop gereden,daar getest,en hij deed het idd niet naar behoren,nieuwe uit de doos gehaald en daar getest,ook deze nieuwe uit de doos deed het niet naar behoren,toen weer een 3de motor nieuw uit doos gehaald en getest,deze schakelde wel vooruit en achteruit,alleen kon je bij deze de stuurhendel weer niet uittrekken(zat muurvast)
Dus die hoef ik niet,3 nieuwe motors alle 3 kapot in doos,en het waren de beste volgens de verkoper.
Ik mocht een andere uitzoeken,maar goedkopere had hij niet veel,alleen veel duurdere...
Toen gekozen voor een minnkota 55lbs maar die was ruim 120,- duurder.
Ondanks alle pech die ik vandaag had met het vissen wat niet doorging,en het 2x op en neer rijden naar de shop(160km) kreeg ik van de verkoper de minnkota zonder het verschil bij te moeten betalen.
dus aan het einde vd dag was mijn humeur weer goed
en belangrijker,deze werkte wel super