25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
jannes schreef:FisherDaniel schreef:Nouja ik zou sowiezo niet gaan inversteren in beter spullen als je het eerste jaar al niks vangt. Ik zou is in de hengelsportzaak even om een paar tips vragen als ik jou was Dat advies heeft hij hier op CF dus ook al meerdere malen gevraagd, maar tot nu toe dus zonder succes (vangst). Was eventjes te lui om te lezen |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
Andere hobby zoeken misschien? |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2011(UTC) Berichten: 115
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
jannes schreef:nippie schreef:justinlok schreef:je bedoelt? run gewoon laten liggen? Nee ik bedoel om en om een vis vangen dus of jij begint met 4 hengels dus ook die van je maat en of anders om. maar je kan beter je eigen montage veranderen want er niks beter om een vis te vangen op je eigen hengels Wij deden het nog eerlijker, de eerste run op je eigen hengels was voor jou, daarna om en om. Doen wij ook |
Vissen leer je door veel te vissen |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-4-2013(UTC) Berichten: 67
|
hartsikke bedankt! ik heb gisteren gwn op me eigen bolies en hengels 1 gevangen helemaal blij |
vissen doe je bij de visboer
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Gefeliciteerd kerel! Dat moet een ontlading geweest zijn zeg... Nu het eerste schaap over de dam is moet je ons maar gaan spammen met je volgende vangsten.. Succes! |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
en weet je nu wat je mis doet of door hoe het komt da je nu gevangen hebt ?
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
|
|
|
|
|
|
Stuur je een paar fototjes ? |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
gefeliciteerd man b |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2011(UTC) Berichten: 153
|
dit heb ik ook meegemaakt, eerste twee jaar niks gevangen. Totdat ik ineens een keiharde run kreeg! op een gegeven moment heb je gewoon door hoe je moet vissen en waar en dat soort dingen, geloof me, nu de eerste binnen is volgen er snel meer!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 7-5-2013(UTC) Berichten: 151 Locatie: Arnhem Bedankjes: 7 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
heb je in drie jaar niks gevangen met wat voor een boilies vis je dan? |
Like ook onze FaceBook Pagina! Carp&PikeFishingTeam Groetjes Jermaine Scheenstra 11 jaar |
|
|
|
|
Jermainescheenstra schreef:heb je in drie jaar niks gevangen met wat voor een boilies vis je dan? wss bolies aan de haak geprikt, ik zie het ook weleens gebeuren |
|
|
|
|
|
wietse97 schreef:Jermainescheenstra schreef:heb je in drie jaar niks gevangen met wat voor een boilies vis je dan? wss bolies aan de haak geprikt, ik zie het ook weleens gebeuren uuh nee, mag jullie 1 tip geven? beul niet zo onder het vissen vooral op jullie filmpje |
|
|
|
|
|
ty! ja ze staan op me mobiel morgen zet ik ze er wel even op ik had gwn dynamite 15mm robin red 2 bollies mooionder de boom! |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 4-3-2013(UTC) Berichten: 27
|
begin met een klein plasje stuur me anders een pm je kwam uit drenthe ?
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
wietse97 schreef:Jermainescheenstra schreef:heb je in drie jaar niks gevangen met wat voor een boilies vis je dan? wss bolies aan de haak geprikt, ik zie het ook weleens gebeuren Gelukkig gebeurd dat ook nog. Zag deze week nog een klein jochie vissen met een zo'n werphengelset uit de supermarkt : boilie aan de haak, bonk lood ; inwerpen ; molen dicht en hengel op de grond gelegd. Gelukkig dat de prikkans nihil is
|
|
|
|
|
leen schreef:wietse97 schreef:Jermainescheenstra schreef:heb je in drie jaar niks gevangen met wat voor een boilies vis je dan? wss bolies aan de haak geprikt, ik zie het ook weleens gebeuren Gelukkig gebeurd dat ook nog. Zag deze week nog een klein jochie vissen met een zo'n werphengelset uit de supermarkt : boilie aan de haak, bonk lood ; inwerpen ; molen dicht en hengel op de grond gelegd. Gelukkig dat de prikkans nihil is Juist dat bedoel ik haha, |
|
|
|
|
|
justinlok schreef:wietse97 schreef:Jermainescheenstra schreef:heb je in drie jaar niks gevangen met wat voor een boilies vis je dan? wss bolies aan de haak geprikt, ik zie het ook weleens gebeuren uuh nee, mag jullie 1 tip geven? beul niet zo onder het vissen vooral op jullie filmpje Oke bedankt we proberen het zo mooi/professioneel mogelijk aan t pakken. ! *wacht op jou filmpjes* |
|
|
|
|
|
justinlok schreef:ty! ja ze staan op me mobiel morgen zet ik ze er wel even op ik had gwn dynamite 15mm robin red 2 bollies mooionder de boom! goed gedaan! |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 16-3-2013(UTC) Berichten: 82
|
goed gedaan blij voor jou kerel je ziet aanhouder wint doe zo verder
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.