10 ponder Lid sinds: 22-4-2013(UTC) Berichten: 67
|
hallo, ik vis nu al bijna 3jaar op de karper me molens en hengels zijn goed van shimano. piepers van fox en banksticks. ik vis met bolies,mais of pellets ik heb wel eens wat runs gehad maar dan sla ik aan zit dr niks aan.. ik voer altijd een handje bij maar het lukt gewoon niet op een of andere manier.. ik vis vaak met een kameraad ik geef hem juist tips.. maar hij vangt ik niet.. ik ben meestal naar een 1 uur of 2 wel bang dat me aas of de bende in de knoop zit dus ik haal het er behoorlijk vaak eruit of is dat juist fout? nachtvissen doe ik ook veel maar dan vang ik ook nooit wat.. ja paar piepjes meer niks, alleen heb ik een paar keer wat seelts gevangen met deze loot systemen vis ik altijd. https://www.google.nl/se...6t%253D43052%3B461%3B346https://www.google.nl/se...hnieken.html%3B644%3B484of is er iemand die keer naar drenthe wil komen en mij tips wil geven met mij gaan willen vissen op karper zou top wezen! mvg justin pm me graag! |
vissen doe je bij de visboer
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2011(UTC) Berichten: 115
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
Vissen leer je door veel te vissen |
|
|
|
|
je bedoelt? run gewoon laten liggen? |
|
|
|
|
|
Maar maak het je zelf niet te moeilijk man gewoon normaal lood Eerst op de normaalste manier vissen en dan pas met zulke dingen komen Want het probleem zit waarschijnlijk in je montage Je onderlijn krijgt misschien geen tijd om te draaien enz enz Want ik denk dat je maatje op een andere manier vist Normale montage kan je hier op de site makkelijk vinden en vangse hè b |
|
|
|
|
justinlok schreef:je bedoelt? run gewoon laten liggen? Nee ik bedoel om en om een vis vangen dus of jij begint met 4 hengels dus ook die van je maat en of anders om. maar je kan beter je eigen montage veranderen want er niks beter om een vis te vangen op je eigen hengels Bewerkt door de gebruiker donderdag 2 mei 2013 20:19:26(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|