10 ponder Lid sinds: 22-4-2013(UTC) Berichten: 67
|
hallo, ik vis nu al bijna 3jaar op de karper me molens en hengels zijn goed van shimano. piepers van fox en banksticks. ik vis met bolies,mais of pellets ik heb wel eens wat runs gehad maar dan sla ik aan zit dr niks aan.. ik voer altijd een handje bij maar het lukt gewoon niet op een of andere manier.. ik vis vaak met een kameraad ik geef hem juist tips.. maar hij vangt ik niet.. ik ben meestal naar een 1 uur of 2 wel bang dat me aas of de bende in de knoop zit dus ik haal het er behoorlijk vaak eruit of is dat juist fout? nachtvissen doe ik ook veel maar dan vang ik ook nooit wat.. ja paar piepjes meer niks, alleen heb ik een paar keer wat seelts gevangen met deze loot systemen vis ik altijd. https://www.google.nl/se...6t%253D43052%3B461%3B346https://www.google.nl/se...hnieken.html%3B644%3B484of is er iemand die keer naar drenthe wil komen en mij tips wil geven met mij gaan willen vissen op karper zou top wezen! mvg justin pm me graag! |
vissen doe je bij de visboer
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2011(UTC) Berichten: 115
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
Vissen leer je door veel te vissen |
|
|
|
|
je bedoelt? run gewoon laten liggen? |
|
|
|
|
|
Maar maak het je zelf niet te moeilijk man gewoon normaal lood Eerst op de normaalste manier vissen en dan pas met zulke dingen komen Want het probleem zit waarschijnlijk in je montage Je onderlijn krijgt misschien geen tijd om te draaien enz enz Want ik denk dat je maatje op een andere manier vist Normale montage kan je hier op de site makkelijk vinden en vangse hè b |
|
|
|
|
justinlok schreef:je bedoelt? run gewoon laten liggen? Nee ik bedoel om en om een vis vangen dus of jij begint met 4 hengels dus ook die van je maat en of anders om. maar je kan beter je eigen montage veranderen want er niks beter om een vis te vangen op je eigen hengels Bewerkt door de gebruiker donderdag 2 mei 2013 20:19:26(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
nippie schreef:Maar maak het je zelf niet te moeilijk man gewoon normaal lood Eerst op de normaalste manier vissen en dan pas met zulke dingen komen Want het probleem zit waarschijnlijk in je montage Je onderlijn krijgt misschien geen tijd om te draaien enz enz Want ik denk dat je maatje op een andere manier vist Normale montage kan je hier op de site makkelijk vinden en vangse hè b toen ik begon met karpervissen heeft raven steenwijk deze systeem en vis tv dit mij aangeraden.. |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
hou het simpel geen gecote onderlijn geen popup gedoe maar simpel. beginnen bij het begin en standaart rig die werkt geen rig die maar 2 vissen oplevert in en jaar of die aleen werken in bepaalde omstandigheden maak eens en rig samen met je vismaat kijk wat jij verkeert doe of vergeet of koop eens en kant en klare rig waar je denkt er vis me te vangen bestudeer die dan even en maak ze eens na je kan ook kant en klare leders verkrijgen zowel met schuiflood als met vast lood en vis eens met het zelfde aas als je vismaat het zit em in de kleinste dingen
wel respect voor die 3 jaar der zijn der andere laat ze en bittere les zijn
|
|
|
|
|
we vissen meestal altijd met de zelfde bolies, eerder gisteren met hem gevist ik zeg gooi hem daar is neer met mijn bolie en die van jou bats hij heeft er een.. |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
nippie schreef:justinlok schreef:je bedoelt? run gewoon laten liggen? Nee ik bedoel om en om een vis vangen dus of jij begint met 4 hengels dus ook die van je maat en of anders om. maar je kan beter je eigen montage veranderen want er niks beter om een vis te vangen op je eigen hengels Wij deden het nog eerlijker, de eerste run op je eigen hengels was voor jou, daarna om en om.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
3 jaar blanken???? vis je wel in het water of??? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
nee ik vis op veele soorten water en meren waar veel gevangen wordt |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Lodewijk schreef:3 jaar blanken???? vis je wel in het water of??? HaHa |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
Hou het simpel,is nog steeds de beste methode.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Vanwaar het vermelding van het materiaal? Had je verwacht dat je door Shimano molens en Fox biepers meer ging vangen? |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Jorden schreef:Vanwaar het vermelding van het materiaal? Had je verwacht dat je door Shimano molens en Fox biepers meer ging vangen? Dus het tijdperk wonderaas is voorbij,het word nu wondermatriaal |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Je kan een hoop zeggen over justin , maar Heeft wel doorzettingsvermogen.
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Als je het trucje doorhebt, wil ik jou niet graag naast me hebben. Wat een doorzetter. Goed hoor. Misschien gaat het al verkeerd bij het ingooien en komt de montage niet goed op de bodem. Dit is één van de mogelijkheden. Maar als je al drie jaar niets vangt, gaan er meerdere zaken niet goed. Aan je spullen kan het niet liggen want zelf met het goedkoopste materiaal valt uitstekend een karper te vangen. Kan je terecht bij een winkelier die jou het één en ander kan uitleggen? |
Say hello to my little friend |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-4-2012(UTC) Berichten: 78
|
|
Groot of klein elke karper telt |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Nouja ik zou sowiezo niet gaan inversteren in beter spullen als je het eerste jaar al niks vangt. Ik zou is in de hengelsportzaak even om een paar tips vragen als ik jou was |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
FisherDaniel schreef:Nouja ik zou sowiezo niet gaan inversteren in beter spullen als je het eerste jaar al niks vangt. Ik zou is in de hengelsportzaak even om een paar tips vragen als ik jou was Dat advies heeft hij hier op CF dus ook al meerdere malen gevraagd, maar tot nu toe dus zonder succes (vangst). Bewerkt door de gebruiker zaterdag 4 mei 2013 00:25:08(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.