10 ponder Lid sinds: 22-4-2013(UTC) Berichten: 67
|
3 dagen gezeten en s'nachts helemaal niks jammer... |
vissen doe je bij de visboer
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
andere plek proberen, of iets anders doen qua aas? |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 13-8-2012(UTC) Berichten: 109
|
probeer is een andere montage met ook een ander aasje of ga een keer voorvoeren op de stek en dan gaan vissen het zijn allemaal zulke dingen die de vangsten kunnen verbeteren b |
blanken kan bij iedereen voorkomen dus haak niet af en blijf proberen en je zult het resultaat vanzelf zien ! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Je bent ook niet niet de eerste die dagen vist en niks vangt, dat hoort er nou eenmaal bij. Blijven proberen. Bewerkt door de gebruiker zondag 28 april 2013 15:30:24(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
zoals ik eerder al gezegd heb eens zoeken waar de vis zich ophoud en daar proberen mss is er helemaal nix mis met je aas of onderlijn je mag en gouden aas en gouden rig hebben als de vis er niet komt heb je er ook nix aan! hou ook rekening dat het paai tijd is dan hebben ze minder intresse in eten ma kan je ze wel beter vinden als ze aant schuderen zijn
|
|
|
|
|
ik ben nog steedsdruk aan het voeren morgen maar nachtje zitten en hopen |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-3-2011(UTC) Berichten: 140
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Niet gelijk opgeven. Ik zit ook op een water waar ik nog niets van wist. Ik ben daar al een week of 4 aan het voeren. Heb er pas 2 sessies kunnen vissen. Had ook niks gevangen. Daarbij kwam ik wel nog een andere visser tegen toen ik ging opruimen. Deze had er al wel 1 gevangen. Gelukkig zover ik weet delen we het water met zn 2en. Dus doorzetten is mijn devies!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-2-2012(UTC) Berichten: 102
|
http://karperfilmpjes.nl...en-met-ernesto-kamminga/http://karperfilmpjes.nl...naalvissen-een-obsessie/wil niet zeggen dat je hier wat aan heb maar iedereen moet ergens beginnen als je denk je stek gevonden te hebben zou ik gewoon door zetten, bij die brug waar iedereen het over heeft zou ik gewoon kijken hoe diep het langs de standers is , kijk ook of er niks in het water ligt waar je vast aan kan komen te zitten en dan gewoon tegen de standers van de brug gaan liggen, de karper zullen daar zeker langs komen als ze er zitten.. suc6 |
Als je lijnen niet nat zijn !!!! Dat zit je thuis voor de buis ....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.