25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
rik503 schreef:hai ruud en sander
wind in de kom wil ook niet alles zeggen hoor , ook verscheidene keren gehad , en dan zijn de beten ook minder , maar zal er ongetwijfeld aan mee helpen , wat echt belangrijk is zijn je onderlijnen , besteed daar ff goed aandacht aan , goed materiaal gebruiken ( vooral de korde wide gape maat 4 of de nash fang hooks ) en zorgen dat de onderlijn mooi op de grond ligt desnoods met putty of een heeeeel klein loodje , en natuurlijk de shot on the hook gebruiken , mocht je niet weten wat het is leg ik het wel uit , de eerste keer dat ik op grosley zat heb ik 13 runs gehad en geen 1 vis opde kant gekregen ,was zwaar gefrustreerd dat begrijp je,, simpel weg omdat mijn onderlijnen niet in orde waren.. die heb ik de tweede keer veranderd nadat ik veel info had vergaard en toen begon het feest , toen pakte ik ze wel , ,,,,redenen waren verkeerde haken , te lange onderlijnen etc , nu weet ik hoe ik ze maken moet ,het jammere van frankrijk en een heleboel vissers is omdat het toch wel wat centjes kost en het niet naast de deur ligt een heleboel mensen na de eerste keer om allerelei redenen afhaken , weinig gevangen , slecht weer etc ,dit is zoooo jammer omdat het ook in nederland slecht kan gaan , vaak boeken mensen ook te kort , gaan een weekendje , en dan loopt de eerste paar dagen de voerstek niet , en als ie dan gaat lopen moeten ze naar huis snap je , geduldig zijn en volhouden is de clou , en veel dingen veranderen als het niet loopt , probeer maar van alles uit , als je tekst en uitleg wilt over de onderlijnen en zo , en de shot on the hook hoor ik het wel , stuur ik wel ff een fototje of zow..
ow ja , en let erop , en dit is leuk , de aanbeet van een steur lijkt op die van een brasem , kan zo maar 5 min een paar piepen geven , en dan vertrekt je lijn ineens in een snelheid van de thalys het water in , gaat snoei hard lol , dus denk niet te gauw van , pff weer een brasem haha,
ben erg benieuwd wat jullie gaan presteren
gr eric, Kan je een fototje sturen van jou Materiaal en systeem? MVG Daniel |
|