25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
mooie appeltaart Hermpie!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Hermpie, wat een prachtige vis!
Er word toch wel weer het een en ander gevangen ondanks de temperatuur. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 14-9-2012(UTC) Berichten: 72
|
Helaas een verlengd weekend geblankt @Hermpie wat een vis!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
|
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
ik hoop vrijdag de eerste van het jaar te vangen, er staat een dagsessie gepland met daniel. uiteraard komt hier ook weer een youtube filmpje van. |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 18-4-2011(UTC) Berichten: 48
|
Danku, was er blij mee! Gewoon een dubbelrun met deze temperaturen, was even hectisch
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ziet r goed uit |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Eerste nacht van het jaar zit erop. Helaas niks weten te vangen, maar wel weer genoten om aan het water te zitten!! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Mooie vis hermpie b |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-5-2012(UTC) Berichten: 75
|
morgen en zondag gaan vissen zal heerlijk worden! hopelijk kan ik ook een vis plaatsen
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-3-2013(UTC) Berichten: 95
|
Moet je hopen dat het niet dicht ligt!!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Beetje gek he, overal ijs rond deze tijd |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 82
|
nicow schreef:morgen en zondag gaan vissen zal heerlijk worden! hopelijk kan ik ook een vis plaatsen hmm ben blijkbaar niet de enige!! hopen dat het ijs nou weg blijft.. wil nou wel weer gaan vissen |
keep fishing! dat is het motto |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Vandaag een karper zien draaien aan de oppervlakte, Morgen vroeg uit de veren en eens een hele dag tot en met de avond vissen. Moet wel raar lopen wil er geen vis uit komen haha.
Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-3-2013(UTC) Berichten: 95
|
Jordy Paauw schreef:Vandaag een karper zien draaien aan de oppervlakte, Morgen vroeg uit de veren en eens een hele dag tot en met de avond vissen. Moet wel raar lopen wil er geen vis uit komen haha.
Mvg; Jordy Paauw hahha hoor je morgen avond wel.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
vandaaag van 8-5 uur gevist met daniel, maar helemaal geen beet gehad. |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-5-2012(UTC) Berichten: 75
|
hugovg schreef:nicow schreef:morgen en zondag gaan vissen zal heerlijk worden! hopelijk kan ik ook een vis plaatsen hmm ben blijkbaar niet de enige!! hopen dat het ijs nou weg blijft.. wil nou wel weer gaan vissen hier nx bevroren heb al heel de week kunnen gaan voeren soms temperaturen van 10 graden met zonnetje op heerlijk! hopelijk morgen me 1ste van 2013! en succes he !
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 82
|
nicow schreef:hugovg schreef:nicow schreef:morgen en zondag gaan vissen zal heerlijk worden! hopelijk kan ik ook een vis plaatsen hmm ben blijkbaar niet de enige!! hopen dat het ijs nou weg blijft.. wil nou wel weer gaan vissen hier nx bevroren heb al heel de week kunnen gaan voeren soms temperaturen van 10 graden met zonnetje op heerlijk! hopelijk morgen me 1ste van 2013! en succes he ! het zelfde! ga wel zondag op maandag zitten. hoop dat er geen ijs ligt |
keep fishing! dat is het motto |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Hier ligt alles nog dicht |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
De eerste twee van 2013 te pakken. Eentje gisteravond net voor donker en eentje rond middernacht. Plus nog een brasem die vond dat ik het te warm had in de slaapzak waarmee je dus echt niet tot -20 comfortabel blijft. Het ging nu nog maar net. (-6) Vanochtend de helft van het water met ijs bedekt. Andere delen lagen helemaal dicht. Ik had een langere sessie gepland, maar met de open plu had ik er geen zin meer in. En dan de meest slechte foto's ooit: Bewerkt door de gebruiker zaterdag 30 maart 2013 11:40:06(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.