50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Top Ruud Mooie spiegel denk ik hahaha ik ga straks voor een nachtje en vanaaf een kipschotel |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Haha ik ben jaloers! Mooie vissen. Nu heb ik helemaal zin om te vissen maar de baas hier in huis zegt iets anders, haha. |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
De baas zit twee weken in Bali. Ik krijg net bericht dat ze een prachtig hotel aan het water hebben bij 35 graden C. Ik had ook een prachtig hotel aan het water maar dan bij - 6.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 27-3-2013(UTC) Berichten: 16
|
Wil er ook vanavond voor de eerste keer dit jaar tegenaan gaan. Hopelijk weet ik iets te vangen..
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Ron van Houtum schreef:Top Ruud Mooie spiegel denk ik hahaha ik ga straks voor een nachtje en vanaaf een kipschotel Ge je volgende week ook? Ik kan vrijdag en zondagnacht. Wel weer eens trek in een kipschoteltje.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
toch goed gedaan Ruud.Ik ben vannacht geweest maar helaas niks gevangen. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 30 maart 2013 14:55:16(UTC)
| Reden: Niet aangegeven ej de klerk heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Was weer veel te koud vandaag... Tegen mijn verwachting in geen enkel piepje. Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
|
Say hello to my little friend |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 164
Bedankjes: 4 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik ga maandag beginnen hoop al gelijk op de eerst foto's ;-) zal wel blanken zijn!!!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-5-2012(UTC) Berichten: 75
|
hugovg schreef:nicow schreef:hugovg schreef:nicow schreef:morgen en zondag gaan vissen zal heerlijk worden! hopelijk kan ik ook een vis plaatsen hmm ben blijkbaar niet de enige!! hopen dat het ijs nou weg blijft.. wil nou wel weer gaan vissen hier nx bevroren heb al heel de week kunnen gaan voeren soms temperaturen van 10 graden met zonnetje op heerlijk! hopelijk morgen me 1ste van 2013! en succes he ! het zelfde! ga wel zondag op maandag zitten. hoop dat er geen ijs ligt vandaag toch wel iets kouder of deze week pff helaas nx gevanegn behalve me schoonbroer een kreeftje
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 23-6-2012(UTC) Berichten: 143
|
Vrijdagmiddag even een paar uurtjes gaan vissen. Eerst alles even opgezet voor de koude wind. Toen ik daarmee klaar was, mijn hengels opgezet. En toen maar is even gaan peilen. Helaas kon ik niets vinden wat me interesseerde. Alleen een dikke grote modderpoel! Toen heb ik mijn spullen maar weer bij elkaar gepakt en ben ik verkast naar een andere stek. Hier lagen de hengels zo in en was het binnen 10 minuten al raak. Wat voelt het toch altijd goed om je eerste vis van het jaar te vangen! hier een foto'tje
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Mooie vis Luuk, morgen maar weer dagje vissen. Word nu wel frustrerend na ongeveer 6 blanks achter elkaar.
Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Weer een blank erbij, 4 dagen voorgevoerd, komen we vanmorgen aan was dat gedeelte dicht gevroren.... |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-11-2010(UTC) Berichten: 339
|
het word eens tijd dat de tempratuur omhoog gaat dan kan ik eindelijk ook weer eens gaan beginnen
|
leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 164
Bedankjes: 4 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
aircooled schreef:ik ga maandag beginnen hoop al gelijk op de eerst foto's ;-) zal wel blanken zijn!!! hey ook mijn eerste vis is binnen een schubje van jawel 2.30kg haha klein maar toch blij dat ik hem had ;-)
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
PascalP schreef:Weer een blank erbij, 4 dagen voorgevoerd, komen we vanmorgen aan was dat gedeelte dicht gevroren.... Zou voorvoeren met een watertemperatuur van (althans hier vandaag) 3 graden boven nul effect hebben? Ik denk eerder dat het er nog steeds ligt. Btw, hier de tweede keer dit jaar geweest. Sta nu op dubbel wit. Maar is ook niet erg verrassend. Bewerkt door de gebruiker maandag 1 april 2013 21:47:55(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 82
|
volgende week maandag komt de video online!! (21 pondjes) |
keep fishing! dat is het motto |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Mooie vis Hugo ook mooi donker gekleurd |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.