45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
|
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-2-2011(UTC) Berichten: 199
|
Zeer tevreden met mijn Carpporter MK 2. De tas maakt het mogelijk om het gewicht perfect te verdelen. Jerrycan en aas onderin, zware tas en tent helemaal vooraan en de balans is perfect. Niet tillen enkel duwen! Temmer heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 101
Bedankjes: 3 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb een vraagje. ik twijfel om me een barrow te kopen omdat ik niet weet of ik daar wel sterk genoeg voor ben en ben ook wel klein . de afstand die ik meestal moet lopen is ongeveer 1 kilometer en bestaat voor 90 procent uit asfalt. als ik er een zou kopen zou het wss de fox tracta zijn. mvg mikaël
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Mikaë ik heb een vraagje. ik twijfel om me een barrow te kopen omdat ik niet weet of ik daar wel sterk genoeg voor ben en ben ook wel klein . de afstand die ik meestal moet lopen is ongeveer 1 kilometer en bestaat voor 90 procent uit asfalt. als ik er een zou kopen zou het wss de fox tracta zijn. mvg mikaël Ene kopen met een schouderriem, zoals die van mij. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-2-2011(UTC) Berichten: 199
|
Op asfalt zou ik in elk geval kiezen voor een band met weinig profiel... |
|
|
|
|
|
Temmer schreef:Op asfalt zou ik in elk geval kiezen voor een band met weinig profiel...[/quote Kruiwagenwiel he, of een slick |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-9-2012(UTC) Berichten: 182
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
iemand ervaring met de DAM Car Go Barrow want hij is best scherp geprijst Hier een foto van hem: Bewerkt door de gebruiker zaterdag 16 februari 2013 20:53:24(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 29-1-2011(UTC) Berichten: 35
|
Te korte barrow-armen, waardoor het gewicht te fel gaat doorwegen op jouw armen. |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.