15 ponder Lid sinds: 14-2-2012(UTC) Berichten: 150
|
heb verleden jaar mijn barrow geplooid,dus nu op zoek naar een erg stevige barrow iemand tips? |
ga vissen als ze bijten! SPEEDCARP!!! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Kevin nash H gun barrow
Deze nieuwe barrow van Nash gaat en verkoop topper worden: dan kan niet anders !
Dubbel wiel met verstelbare zij en voorbars.
Hengelsteun op de voorkant.
Inklappoten met modderpoten.
Handvaten die makkelijk te demonteren zijn.
Adviesprijs € 139,95
HARECOPRIJS.................................€ 119,95
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 27-5-2011(UTC) Berichten: 25
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
persoonlijk vind ik een trolley met 2 wielen lekkerder (stabieler) maar dat is ieder zijn keus. @Robin ziet er goed uit |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
Ik moet ook zeker nog zo'n ding aanschaffen! |
Keep it simple... |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-7-2010(UTC) Berichten: 156
|
Heb deze ook alweer een tijdje, krijg er alles op voor een sessie ( incl. BT-V ) super ding.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ik heb de JRC one wheel barrow, het is een prima ding en doet dus ook prima z'n werk Het wiel zit op de goede plek onder de barrow. Wat volgens mij het geheim is van een goede barrow. Verder is de barrow ook prima uit elkaar te halen, het wiel kan er onder vandaan en de handvaten kunnen er af. En kan uitschuiven zodat je m ook groter kan maken Alleen de coating en de beschermdopjes zijn wat zwak in mijn ogen, met normaal gebruik en opbergen zijn er al wat dingen beschadigd. Maargoed, een barrow moet natuurlijk functioneel zijn... Bewerkt door de gebruiker woensdag 27 juni 2012 20:18:30(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-2-2012(UTC) Berichten: 150
|
bedankt voor de reacties,sowieso zal het 1 worden met 1 wiel want 2 wielen is dikwijls te breed om smalle paadjes,hij moet vooral groot zijn zodanig dat er veel gerief op kan grtss visser
|
ga vissen als ze bijten! SPEEDCARP!!! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
de Trakker compact trolley. super klein invouwbaar... handig voor een kleine auto. licht van gewicht. stevige scharnierpunten. de trolley is 1 geheel, onderdelen kwijtraken of een half uur dat ding in elkaar zetten heb je geen last van b je hoeft hem alleen maar simpel uit te klappen en klaar ben je!!! kosten... ongeveer 150 euro. ik heb hem nu ongeveer 4 jaar. in 1 woord... GEWELDIG. Bewerkt door de gebruiker donderdag 28 juni 2012 00:13:59(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
griend schreef:persoonlijk vind ik een trolley met 2 wielen lekkerder (stabieler) maar dat is ieder zijn keus. @Robin ziet er goed uit Als er liefhebbers zijn, ik wil graag mijn Trolley met 2 wielen ruilen voor een trolley met 1 wiel. Trolley met 1 wiel is nl beter te balanceren
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 96
|
Andre schreef:griend schreef:persoonlijk vind ik een trolley met 2 wielen lekkerder (stabieler) maar dat is ieder zijn keus. @Robin ziet er goed uit Als er liefhebbers zijn, ik wil graag mijn Trolley met 2 wielen ruilen voor een trolley met 1 wiel. Trolley met 1 wiel is nl beter te balanceren Huh, een trolley met 1 wiel is beter te balanceren? Die snap ik niet helemaal. 2 vismaten van me hebben beide een trolley, 1tje met 1 wiel de ander met 2 maar die met 2 loopt echt vele malen beter. Dat is de trolley van Soul met 2 wielen voor, prima ding. Wielen staan wat breder uit elkaar en zijn lekker groot. Die loopt echt 10x lekkerder dan die trolley met 1 wiel.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-2-2012(UTC) Berichten: 221
|
Snap Andre wel op vlak terrein zal een tweewieler stabieler zijn hij houd zichzelf in balans maar op ruw terrein zal het enen wiel wel en het ander niet door een kuil gaan waardoor de lading zal gaan zwabberen om het zo maar te zeggen..ik zou ook geen tweewieler willen op de plekken waar ik vis, dan komt er niets aan bij het water maar ligt het pad vol met zooi...haha
On Topic, ik heb de Nash Trax micro, helemaal demontabel en makkelijk en stevig in gebruik...
M. |
Als iedereen het anders doet, doen we allemaal hetzelfde..... |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Stefan Huijsman schreef:Andre schreef:
Huh, een trolley met 1 wiel is beter te balanceren? Die snap ik niet helemaal. 2 vismaten van me hebben beide een trolley, 1tje met 1 wiel de ander met 2 maar die met 2 loopt echt vele malen beter. Dat is de trolley van Soul met 2 wielen voor, prima ding. Wielen staan wat breder uit elkaar en zijn lekker groot. Die loopt echt 10x lekkerder dan die trolley met 1 wiel.
Toch is het echt zo, op een vlakke ondergrond is 2 wielen beter, maar op een of andere manier kom ik die vlakke ondergronden nooit tegen. Omdat de wielen het terrein willen volgen gaat je trolley dus scheef (eentje met 1 wiel dus niet), daardoor komt al het gewicht aan een kant en dus op 1 arm van de trolley terecht. Natuurlijk wil je je trolley recht houden, dus je tilt constant het hele gewicht met 1 arm en da's vermoeiend. Met 1 wiel blijft het gewicht gelijk verdeeld over beide armen en verdeel je de last beter. Dat is althans mijn ervaring. Gelukkig zijn er ook mensen die liever een trolley met 2 wielen hebben. Ik ben van plan de mijne binnenkort te verkopen / te ruilen voor eentje met 1 wiel.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 27-5-2011(UTC) Berichten: 25
|
Op sommige paden is het fijner lopen met 1wiel. Ook een schuine ondergrond loopt dan fijner en voorkom je dat je beladen kar omkiept...
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
|
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 132 Bedankjes: 3 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ik heb de zelfde alleen is hij van het merk daiwa Ben op zich wel tevreden over de barrow het enige min punt is het kleine wieltje. ALs je een stuk door het gras moet lopen kan je beter de barrow trekken,omdat anders op wiletje niet lekker rolt.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 123
|
Die Soul met zijn 2 voorwielen heeft iemand deze of al veel goeds over gehoord?
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 20-10-2012(UTC) Berichten: 4
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.