logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's<123>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
F.K  
#21 Gepost : woensdag 2 januari 2013 02:48:14(UTC)
F.K

40 ponder

Die met de rechte letters rx is ook super.
die hebben ze niet voor niets weer terug gebracht op de markt.
Ron van Houtum  
#22 Gepost : woensdag 2 januari 2013 06:52:47(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Gradus Scholtens schreef:
Er komen ergens nieuwe beetmelders uit en sommige weten al dat die beter zijn dan het oude model?
Zonder gebruikerservaringen? Ik vind dit persoonlijk erg knap. Toen die sirens van Nash uitkwamen was ook (bijna)iedereen in staat van opwinding, nu blijkt dat er veel problemen mee zijn en je ziet ze meer en meer op tweedehands sites aangeboden worden. De RX is wel een goede set, echter moet je de 1e generatie hebben, die met de rechte letters is gewoon k#t. Dat Delkims bij een zakker geen registratie geven, is niet waar, het kan voorkomen maar alleen bij sommige gevallen. Delkim is al jaren toonaangevend en dat zal imo ook nog wel een aantal jaren zo blijven. Zolang andere van de miskleunen blijven maken( Nash, en ook Fox met de Eos bijvoorbeeld)
Tot zover mijn pleidooi om toch voor Delkim te gaan. Oja, heb zo`n beetje alle beetmelders wel gehad, dus kan er over mee praten!! Succes met je zoektocht!!

Gradus....

Hahahah Gradus
Xal ik ook maar effe beginnen

Heb de atts gehad
Nadeel altijd ontvanger nodig ( moet je tegen kunnen hoor ging mij vervelen)
Delkims gehad
Nadeel zakkers werden niet geregistreerd alleen als je ze gevoeliger zette wel maarja kreeg je een paar piepjes leek het wel een run

Wubs gehad(oude versie)
Doen wat ze moeten doen
nadeel grote vertraging op de ontvanger

Nu de jrc radar
Nog niets kunnen ontdekken qua minpunt.
super bereik ontvanger
1 op 1
run licht op de ontvanger
compact
degelijk

maar ieder heeft eigen voorkeur
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Erwin Krijgsman  
#23 Gepost : woensdag 2 januari 2013 10:45:11(UTC)
Erwin Krijgsman

25 ponder

Bedankjes: 27 keer
Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
Gradus Scholtens schreef:
Er komen ergens nieuwe beetmelders uit en sommige weten al dat die beter zijn dan het oude model?
Zonder gebruikerservaringen? Ik vind dit persoonlijk erg knap. Toen die sirens van Nash uitkwamen was ook (bijna)iedereen in staat van opwinding, nu blijkt dat er veel problemen mee zijn en je ziet ze meer en meer op tweedehands sites aangeboden worden. De RX is wel een goede set, echter moet je de 1e generatie hebben, die met de rechte letters is gewoon k#t. Dat Delkims bij een zakker geen registratie geven, is niet waar, het kan voorkomen maar alleen bij sommige gevallen. Delkim is al jaren toonaangevend en dat zal imo ook nog wel een aantal jaren zo blijven. Zolang andere van de miskleunen blijven maken( Nash, en ook Fox met de Eos bijvoorbeeld)
Tot zover mijn pleidooi om toch voor Delkim te gaan. Oja, heb zo`n beetje alle beetmelders wel gehad, dus kan er over mee praten!! Succes met je zoektocht!!

Gradus....

Geen speld tussen te krijgen, helemaal mee eens!

Mvg ErwinAngel
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt...
Ruud Gosselink  
#24 Gepost : woensdag 2 januari 2013 10:54:52(UTC)
Ruud Gosselink

35 ponder

Ik heb de RX/en met de rechte letters nu twee jaar en nog niet een keer iets aan gemerkt. dat geldt ook voor twee maten van me. (Ze worden regelmatig en in alle omstandigheden gebruikt.)
Nergens op internet is een onderbouwing te vinden van het vooroordeel dat ze van mindere kwaliteit zouden zijn dan die met de schuine letters. Het enige dat te vinden is in deze, is nagepraat van forumberichten. Ik heb er naar gezocht en slechts twee originele bezitters gevonden die een reparatie nodig hadden, wat dan wezenloos lang duurde.
Erwin Krijgsman  
#25 Gepost : woensdag 2 januari 2013 11:04:30(UTC)
Erwin Krijgsman

25 ponder

Misschien krijg ik hier nog wel eens wat te horen...
Valt op hoor wanneer je elke maand wel 2-4 van dit soort verhalen te horen krijgt over de nieuwe serie.

Mvg ErwinAngel
Ruud Gosselink  
#26 Gepost : woensdag 2 januari 2013 11:18:08(UTC)
Ruud Gosselink

35 ponder

Erwin, hoor jij het van mensen die het zelf hebben ervaren, of bedoel je ook de forumberichten?
Erwin Krijgsman  
#27 Gepost : woensdag 2 januari 2013 11:31:57(UTC)
Erwin Krijgsman

25 ponder

Ervaringen van klanten en vismaten. Ik maak geen conclusies naar aanleidingen van forum berichten.

Mvg ErwinAngel
Ruud Gosselink  
#28 Gepost : woensdag 2 januari 2013 11:36:17(UTC)
Ruud Gosselink

35 ponder

Think Dan ben ik blij dat ik daar niet bij zit dan.
Andre  
#29 Gepost : woensdag 2 januari 2013 14:34:59(UTC)
Andre

30 ponder

Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Ik heb zelf (bewust) geen delkims, maar ik heb delkim wel het hoogst staan als het gaat om draadloos ontvangst. Zelf heb ik Steve Neville's met een attx ontvanger setje. De beetverklikker zelf vind ik fantastisch, maar het draadloze ontvangst vind ik niet 100%. Soms ontvang ik wel piepen op de beetmelder die niet doorkomen op de ontvanger (even later weer wel?). Mijn maat met een compleet Atts setje ervaart hetzelfde. Voor mij is dit overigens goed genoeg. De Atts set zou ik zelf niet meer nemen. Mijn maat had laatst zn hengels verspreid over zo'n 20m langs de waterkant staan en zat er zelf ergens tussen in. Als je op dat moment dus een run krijgt weet je niet waar je naartoe moet rennen. Hij zn setje daarom inmiddels maar omgeruild voor een delkim set. Ik houd voorlopig zelf even neville set aan :-).
Gradus Scholtens  
#30 Gepost : woensdag 2 januari 2013 20:15:40(UTC)
Gradus Scholtens

10 ponder

Bedankjes: 10 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Ik heb dus zelf ook gebruikerservaring met de desbetreffende RXen. Mijn maat heeft de oude nog en deze waren veel beter dan degene die ik had( nieuwe type). Vandaar dat ik kan zeggen wat ik zei!!

Maar net wat Ron zei; iedereen heeft( gelukkig) een eigen mening.

Groet,

Gradus....
F***k
Ruud Gosselink  
#31 Gepost : woensdag 2 januari 2013 20:28:41(UTC)
Ruud Gosselink

35 ponder

Wat was er niet goed aan de nieuwe Gradus? Ik heb die, dus ik ben wel benieuwd wat er evt te verwachten is. Wanneer jij ze niet goed vindt, zal het me een zorg zijn, dat moet je zeker zelf weten, maar wanneer er echt iets aan mankeert ben ik wel benieuwd.

Gradus Scholtens  
#32 Gepost : woensdag 2 januari 2013 21:38:33(UTC)
Gradus Scholtens

10 ponder

Bedankjes: 10 keer
Ruud Gosselink schreef:
Wat was er niet goed aan de nieuwe Gradus? Ik heb die, dus ik ben wel benieuwd wat er evt te verwachten is. Wanneer jij ze niet goed vindt, zal het me een zorg zijn, dat moet je zeker zelf weten, maar wanneer er echt iets aan mankeert ben ik wel benieuwd.

Enkele opsommingen:

De lampjes van de melders doen het niet altijd.
De ontvanger heeft geen tot weinig bereik.
Er loopt water in de melders.
Komt geen geluid bij een run.
Na een tijdje zijn sommige melders en/of ontvanger gewoon stuk.
Gelukkig was er in de meeste gevallen sprake van garantie, zodat het me niet veel gekost heeft.
Maar het onzekere gevoel tijdens het vissen, is natuurlijk niet in geld uit te drukken!!
Wanneer jij ze goed vindt, zou mij een zorg zijn, maar ik ben blij dat ik er vanaf ben!!

Let wel.

Ik heb meerdere sets gehad en bij bijna alle sets was wel iets mis.
F***k
Ruud Gosselink  
#33 Gepost : woensdag 2 januari 2013 22:07:01(UTC)
Ruud Gosselink

35 ponder

Daar word je inderdaad niet vrolijk van.Ik ben blij dat die van mij het goed doen.Hebben al heel wat uurtjes in allerlei weertypes gestaan, maar geen storing
Guus N  
#34 Gepost : donderdag 3 januari 2013 00:10:10(UTC)
Guus N

25 ponder

Bedankjes: 1 keer
Ik heb zelf de wusbs's van prologic maar ben er niet heel erg tevreden over.
Als ik een run krijg dan krijg ik 2 piepjes en dan gaat de lijn over de roller heen zonder dat die de roller aanraakt.
Ik weet alleen niet of dit te maken heeft met de lijn of echt met de beetmelders.
Ook is het zo als ik beet krijg dat ik het signaal op de reciever ongeveer 2 a 3 seconden later ontvang.
Lampjes branden niet tijdens een run maar pas nadat de lijn van de roller af is.
Wat wel een voordeel is, is dat ze lekker klein zijn en je toch een lange tijd met de batterijen kunt doen.
Erwin Krijgsman  
#35 Gepost : donderdag 3 januari 2013 00:59:11(UTC)
Erwin Krijgsman

25 ponder

Mis er nog 1 in je lijstje Gradus... hier ook al 2 keer gehoord, van gebruikers!
Zenders aan, ontvanger aan en gewoon 1 niet werken op de ontvanger terwijl alle batterijen goed zijn.
Niet aan de praat te krijgen.
Maar goed, het is Fox en door en door getest.... natuurlijk.

Guus, je bent niet tevreden over je WUSB`s maar als ik het zo lees mag je wel erg ontevreden schrijven.
Ik hoop dat je ze voor rond de 100.- gekocht hebt ipv 250.- wat ze een jaartje geleden kostte.
Ook dat zegt genoeg volgens mij....

Mvg Erwin
Ron van Houtum  
#36 Gepost : donderdag 3 januari 2013 06:45:38(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Guus N schreef:
Ik heb zelf de wusbs's van prologic maar ben er niet heel erg tevreden over.
Als ik een run krijg dan krijg ik 2 piepjes en dan gaat de lijn over de roller heen zonder dat die de roller aanraakt.
Ik weet alleen niet of dit te maken heeft met de lijn of echt met de beetmelders.
Ook is het zo als ik beet krijg dat ik het signaal op de reciever ongeveer 2 a 3 seconden later ontvang.
Lampjes branden niet tijdens een run maar pas nadat de lijn van de roller af is.
Wat wel een voordeel is, is dat ze lekker klein zijn en je toch een lange tijd met de batterijen kunt doen.

dat klopt niet
moeten wel branden tijdens de run
dat deden ze bij mij wel
Ik weet niet hoelang jij ze hebt maar ik kon na 7 mnd nieuwe batterijen erin zetten.
gingen steeds zachter.
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Karperpeer  
#37 Gepost : donderdag 3 januari 2013 07:19:50(UTC)
Karperpeer

10 ponder

Zowel ik als mijn maat hebben onze draadloze Delkims weggedaan omdat:

De ontvangst niet naar tevredenheid was
De gevoeligheid voor vocht te groot is

Twee redelijk belangrijke punten in mijn optiek.

Maar goed,misschien hebben we toevallig allebei een maandagmorgen setje in ons bezit gehad ??

Mijn vertrouwen in Delkim is in ieder geval niet zo heel erg rotsvast meer.Daar komt bij dat ik het belachelijk vind dat bij een probleempje een pieper naar het buitenland gestuurd moet worden voor onderhoud of reparatie bij een set in deze prijsklasse.

Bewerkt door de gebruiker donderdag 3 januari 2013 07:22:52(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Tellerstand riviervissen vanaf April 2013 :

Aantal :5
Zwaarste: 12,5 kg
Ruud Gosselink  
#38 Gepost : donderdag 3 januari 2013 11:19:37(UTC)
Ruud Gosselink

35 ponder

Zo blijven er niet veel over waar 100% op te vertrouwen is....

Terug naar het v-steuntje en wakker blijven.
F.K  
#39 Gepost : donderdag 3 januari 2013 12:06:14(UTC)
F.K

40 ponder

Het rolletje zilverfolie.
kroon  
#40 Gepost : donderdag 3 januari 2013 12:47:06(UTC)
kroon

30 ponder

Bedankjes: 1 keer
heb nu zelf toch ook al aardig wat setjes gehad.
maar delkim blijft bij mij toch nr 1

atts mooi spul en klein maar kon niet wennen dat ie alleen uit de reciever geluid gaf,
rennen naar je hengels en kijken welke gaat nu!
nash sirens ook mooi spul.
maar wissel vaak tussen kanaal en gesloten put,en bleef die dingen maar afstellen.
ze hadden ook een functie moeten maken dat je ze allemaal tegelijk in kon stellen.
en verlichting was overdag niet waar te nemen.

foxjes heb ik zelf nooit wat mee gehad
steel niet de overheid dult geen concurentie

gr paul
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (9)
3 Pagina's<123>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.