CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik heb een setje Leon hoogendijk snake piepers. Zijn ook goed. Heb ik ook al jaren en nooit iets mee gehad. Ik maakte ze draadloos met attx met dongels. Echte goede piepers met veel mogelijkheden en standaard voorzieningen. Ik heb alleen maar ellende gehad met delkim, vis nu ook weer met fox of de Leon hoogendijks Bewerkt door de gebruiker donderdag 3 januari 2013 20:26:18(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
hmmm het is wat de een vind dit de ander dat.... nog maar ff goed over na denken dan. zit te twijfelen tussen de nash of att, en stiekem delkim txi+ vind de nash erg mooi en vooral omdat je die niet zoveel ziet... de att omdat ze 100% waterdicht zijn en sterk. aleen altijd de ontvanger.. en delkim na met een collega te hebben gepraat en de reacties hier lijkt me dit toch goed? al zegt een ander weer heel wat anders.. hmm moeilijk moeilijk ....
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
nash ziet ze niet veel je wil iets bijzonders kijk dan voor de daiwa |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
deze vind ik foei lelijk
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-3-2011(UTC) Berichten: 140
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ik ga me ook maar eens mengen in dit onderwerp. Ik wil namelijk ook een nieuwe set aanschaffen. Betreft een set van 3 plus ontvanger. (3+1)
Nu had ik ook op het oog:
- Prologic Senzora - JRC Radar DSI - Nash Sirens S1
Delkim zijn voor mij qua prijs toch iets te duur. En een ontvanger is een must voor mij. Het is namelijk al voorgekomen dat ik door mn maatje werd wakker gemaakt dat ik een run had, maar deze niet hoorde doordat ik er niet wakker van werd. Ik vis momenteel met de Fox Micron MX.
Nu lees ik veel positieve verhalen over de JRC Radar DSI. Het enige wat ik kan verzinnen is dat ik het zelf waarschijnlijk irritant vind dat er die kleine LR1 batterijtjes (zelfde als die fox micron mx) in moeten. Zo'n 9v blokje is natuurlijk veel praktischer en bij de plaatselijke buurtsuper voor een schappelijk prijsje verkrijgbaar. Ook lees ik dat het verwisselen met de batterijen bij de JRC met een schroevendraaier moet. Dat is dan ook weer een tegenvaller. Maar verder spreekt iedereen hier lof over.
De Prologic Senzora: Ik heb hier ook veel positieve reviews van gelezen. Maar toch heb ik er een gevoel bij dat ik het eigenlijk niet weet. Ik heb er zeg maar geen betrouwbaar gevoel bij. Dat terwijl ik zelf nog een aardige fan van het merk ben. Er gaat in dit setje wel 9v blokjes in. De prijs is wel redelijk, maar je kan de set bijvoorbeeld niet alleen in het blauw hebben.
De Nash Sirens S1: Ik denk dat ik op den duur het wel vervelend ga vinden om alles met de ontvanger te regelen. Als de ontvanger kapot is, dan kan ik eigenlijk niets meer dan een nieuwe aan te schaffen. Terwijl ik bij de rest nog even verder kan zonder ontvanger. Plus vind ik ze vrij prijzig. Het design is wel top en de batterijen die er in moeten waren even uit mij hoofd wel universeel.
Fox en Att's: Een hele erge Fox fanaat ben ik niet, en dit merk heeft een tijd slecht gepresteerd. Dus dat vertrouwen is er niet. De Att's zijn voor mij geen opties omdat ik het ook irritant ga vinden om altijd de ontvanger bij me te hebben.
Mijn vraag is eigenlijk wat jullie aan zouden raden. Misschien heb ik iets gemist en weten jullie iets anders.
Vermoedelijk zal op de beurs de beslissing worden gemaakt. Hopelijk valt er een goede deal uit te slepen.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
klopt bij de radars heb je een schroevendraaier nodig voor de batterij te vervangen De batterij bevind zich boven het schroefdraad voor de bankstick zit ook weer een voordeel aan je hebt geen klepje waar water en vocht doorheen kan komen gewoon 1x per jaar de batterijen vervangen heb je er ook geen omkijken naar
Ik ben er tevreden mee
Ik vind de Daiwa's ook wel wat hebben hoor |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
JRC Radar DSI prima beetmelders
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
gardner ATTX
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
DioR schreef:Ik ga me ook maar eens mengen in dit onderwerp. Ik wil namelijk ook een nieuwe set aanschaffen. Betreft een set van 3 plus ontvanger. (3+1)
Nu had ik ook op het oog:
- Prologic Senzora
Hey DioR, Over de Senzora's: ze delen dezelfde "technologie" met van de Polyphonics, die zich ook al wat bewezen hebben. Hebben er tot nu toe nog geen enkele defecten binnengekregen, en er zijn er toch al redelijk wat verkocht geweest. Allemaal goede reacties over gehad! Er komt ook een nieuwe versie van de Senzora's, maar als ik jouw was zou ik nog zo'n oud setje vast krijgen, de behuizing ervan vond ik iets degelijker aanvoelen. Ik heb zelf de Polyphonics, en daar ben ik enorm tevreden over! Moeten zeker niet onder doen voor de (overpicete) Delkims of FOX setjes. Je hebt soms wel wat trager ontvangst op de ontvanger, maar dit is een zeer kleine marge |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
Ik heb vandaag 3+1 delkim txiplus gekocht. Denk dat dit toch de beste keuzen is van wat ik in gedachte had.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.