20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
ik ben rond aan kijken voor een setje van 3 piepers en ontvanger. heb verschillende opties op het oog: jrc radar dsi blue set. ? (iemand ervaring hiermee? ) Prologic WUSB Bite Alarm. (nieuw) ? mij lijkt de reciver gevoelig ivm mp3 en andere poes pas ? (iemand ervaring hiermee? ) atts gardner (nieuw) is degelijk en goed. of een 2e hands setje Nash Siren RS-1 (nieuw is me te duur.) degelijk en goed. iemand die ervaring wil delen... ik wil iig kwaliteit en goed spul. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 1 januari 2013 14:49:44(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
enzyme27 schreef:ik ben rond aan kijken voor een setje van 3 piepers en ontvanger.
heb verschillende opties op het oog:
jrc radar dsi blue set. ? Prologic WUSB Bite Alarm. (nieuw) ? mij lijkt de reciver gevoelig ivm mp3 en andere poes pas ? atts gardner (nieuw) is degelijk en goed. of een 2e hands setje Nash Siren RS-1 (nieuw is me te duur.) degelijk en goed.
iemand die ervaring wil delen...
ik wil iig kwaliteit en goed spul.
Jos v Pinxteren had een mooie set in de verkoop, weet alleen niet of die er nog is. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
enzyme27 schreef:die delkims ? Ja |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
ik zoek liever wat anders dan delkim...
|
|
|
|
|
enzyme27 schreef:ik zoek liever wat anders dan delkim... O Ok ik dacht dat je iets goeds zocht. |
|
|
|
|
jawel maar geen delkim... die zie je al zoveel naast het water...
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 1-12-2010(UTC) Berichten: 78
|
Ik heb de nash sirens. Zelf ben ik er super tevreden over. Sommige vallen over het feit dat alles af te stellen is met de ontvanger. Maar dit verloopt altijd vlekkeloos.
Wil geen andere meer... Ooit als mmxr's van fox gehad en delkims. Van delkim nooit tevreden geweest, met de mmxr's nooit problemen gehad (enkel waren deze niet meer te verkrijgen wanneer er 1 defect was...)
|
|
|
|
|
enzyme27 schreef:jawel maar geen delkim... die zie je al zoveel naast het water... Misschien omdat het zo'n beetje de beste zijn ? In ieder geval een zeer betrouwbare in zijn soort. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-9-2012(UTC) Berichten: 182
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik heb pas de jrc radar dsi's gekocht en ben er zeer over te spreken Je kan de gevoeligheid goed afstellen 4mm tot 15cm Door kort op de aan/uit schakelaar te duwen schakel je de beetmelder in de mute stand (dient voor je swingers goed te zetten zonder een heel concert) deze schakelt ook na 60sec terug voor het geval dat je het zou vergeten
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Moest je voor de ProLogic WUSB's gaan, dan zou ik even wachten met je aankoop De nieuwe modellen zijn uit (zoals je kon zien in het artikel dat geschreven is over ProLogic), en die zijn toch een stuk beter als de oude! Geen geklooi meer met mp3's enzo, heb ze al in mijn handen gehad, en ze voelen zeer degelijk aan! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
een vriend van mij heeft de wusb van prologic en is er erg tevreden over |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
|
Kijk hier hebben we wat aan. Waneer komen die nieuwe van prologic. Op de markt en wat is daar de prijs van? Nog maar eens goed nadenken wat get wordt. Die van nash en atts zijn denk ik altijd goed over de andere 2 nog niet zoveel informatie gehoort,gelezen... Alvast bedankt! En hou jullie op de hoogte wat ik kies
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Ik heb nu 1 jaar de Gardner atts en zou niets anders meer willen. Ze zijn (echt) waterdicht en door de behuizing kunnen ze ook lekker tegen een stootje. Ik heb er zelf wel andere wieltjes ingezet met meer magneetjes om ze wat gevoeliger te maken. Kortom een echte aanrader Groet, Danny |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Setje rx'en aanschaffen. Zijn de beste piepers op de markt. En ja sorry voor de delkim fans, ook delkim. Bij delkims krijg je bij een zakker geen beetregristratie.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 123
|
Ik heb de JRC radar Dsi's dit vind ik ook wel top piepers, heb nog niet echt met iets anders gevist, men vriend heeft delkims en ik vind ze niet zo praktisch.. Hij en een andere vriend hebben al veel problemen mee gehad i.v.m. ontvanger.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 15-12-2012(UTC) Berichten: 57
|
JRC Radars naar volle tevredenheid in gebruik gehad afgelopen seizoen en geen enkele behoefte om wat anders aan te schaffen.Ik heb er een kleine review over geschreven in het betreffende topic. Absoluut geen moment meer aan mijn Delkims gedacht sinds ik deze beetmelders heb :-) Bewerkt door de gebruiker dinsdag 1 januari 2013 22:48:10(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Tellerstand riviervissen vanaf April 2013 :
Aantal :5 Zwaarste: 12,5 kg |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
fox RX
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
enzyme27 schreef:Kijk hier hebben we wat aan. Waneer komen die nieuwe van prologic. Op de markt en wat is daar de prijs van? Nog maar eens goed nadenken wat get wordt. Die van nash en atts zijn denk ik altijd goed over de andere 2 nog niet zoveel informatie gehoort,gelezen... Alvast bedankt! En hou jullie op de hoogte wat ik kies Waarschijnlijk zullen de nieuwe WUSB's tegen februari - maart overal verkrijgbaar zijn. Ligt eraan hoe de distributie er van verloopt Ik vermoed dat ze ongeveer dezelfde prijs zullen hebben van de huidige WUSB's. Maar als ik jouw was zou ik voor de ATT's gaan! Die dingen hebben zich bewezen, en moeten zeker niet onder doen voor de (veel te dure) Delkims. Persoonlijk zou ik voor de TLB beetmelders gaan van Gardner (maker van de ATT set) in combinatie met het ATTx systeem. Misschien wat meer geprul, maar dan heb je wel handgemaakt beetmelders mét geluid, wat je bij de ATT's niet hebt. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 1 januari 2013 23:23:09(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 21-8-2011(UTC) Berichten: 58
Bedankjes: 10 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Er komen ergens nieuwe beetmelders uit en sommige weten al dat die beter zijn dan het oude model? Zonder gebruikerservaringen? Ik vind dit persoonlijk erg knap. Toen die sirens van Nash uitkwamen was ook (bijna)iedereen in staat van opwinding, nu blijkt dat er veel problemen mee zijn en je ziet ze meer en meer op tweedehands sites aangeboden worden. De RX is wel een goede set, echter moet je de 1e generatie hebben, die met de rechte letters is gewoon k#t. Dat Delkims bij een zakker geen registratie geven, is niet waar, het kan voorkomen maar alleen bij sommige gevallen. Delkim is al jaren toonaangevend en dat zal imo ook nog wel een aantal jaren zo blijven. Zolang andere van de miskleunen blijven maken( Nash, en ook Fox met de Eos bijvoorbeeld) Tot zover mijn pleidooi om toch voor Delkim te gaan. Oja, heb zo`n beetje alle beetmelders wel gehad, dus kan er over mee praten!! Succes met je zoektocht!!
Gradus.... |
F***k
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.