10 ponder Lid sinds: 9-3-2012(UTC) Berichten: 83
|
zat een tijdje te zoeken naar een bijzonder rig en deze leek me wel wat voor in de winter. en niet zonder succes de 619 rig heeft tot nu toe 1 winterkarper op 2 sessie gevangen op een zeer dressuur gevoelig water. soulbind3 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Een dag niet gevist is een dag niet geleefd |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Ziet er goed uit, mag ik vragen hoe je die dingen in elkaar houd? |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
|
ronalddehoog schreef:Ziet er goed uit, mag ik vragen hoe je die dingen in elkaar houd? hier de uitleg je maak lusjes deze maak je vast aan je rig ring daar doe je een mais pop-up of een gesneden pop-up op. het lusje brandje je af met een aansteker en hiervoor zorg je dat het geheel bij me kaar blijft wel goed zorgen dat e krimpkous ervoor zorgt dat hij goed in haakt. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 28 december 2012 23:54:41(UTC)
| Reden: Niet aangegeven soulbind3 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 6-5-2012(UTC) Berichten: 118
|
Goede uitleg alleen waar moeten die lusjes van gemaakt zijn
|
|
|
|
|
Bedankt voor de uitleg. Ga ik binnenkort ook maar is proberen denk ik! |
|
|
|
|
braskisss schreef:Goede uitleg alleen waar moeten die lusjes van gemaakt zijn gevlochten lijn grts |
|
|
|
|
Haha Floris weer op zijn positiefst. Ik zie het zeker zitten het eens te proberen. Wie niet waagt wie niet wint? |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
De hair was een revolutionaire verandering in het karper vissen. dit niet. wat maakt het voor een verschil.of je een ronde popup of een paar mais korrels in een ronde vorm doet.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
wat een ander niet doet kan juist erg goed zijn. ik moet het ook eerst zien , maar als het werkt is het absoluut het proberen waard. |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 14-10-2012(UTC) Berichten: 88 Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
ik denk dat zoon rig op dressuur water best goed zal scoren
|
|
|
|
|
Gert van Opstal schreef:ik denk dat zoon rig op dressuur water best goed zal scoren Drankje en klopt op dressuur water werk dit uitstekend |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
soulbind3 schreef:Gert van Opstal schreef:ik denk dat zoon rig op dressuur water best goed zal scoren Drankje en klopt op dressuur water werk dit uitstekend Elke kleine verandering aan je rig/systeem kan idd dressuurverbrekend zijn, dus ben ik het nu niet met floris eens. Dit kan zeker op bepaalde wateren dressuurverbrekend zijn |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
carp1996 schreef:heb een nieuw rigje gemaakt, iemand tips? of is hij goed zou hier zelf met vertrouwen mee vissen! |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
hier nog ff foto's van mijn rig onderwater, ze zijn wat onduidelijk maarja ik heb mijn mobiel in een druk en sluitzak gedaan en vacuum gezogen... Onderwater hoesje voor niet eens 10 cent haha Bewerkt door de gebruiker zondag 30 december 2012 16:46:49(UTC)
| Reden: Niet aangegeven carp1996 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 101
Bedankjes: 3 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
deze heb ik deze namiddag geknoopt om eens met pop-up te vissen, ben niet echt vertrouwt met het vissen met pop-up dus verbeteringen zijn welkom
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Lijkt mij een prima rig mikeal alleen kan je inplaats van brand flurocarbon gebruiken |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
hangt van de situatie af, op een zachte bodem wil je geen fluocarbon hebben en op harde bodems zie ik geen voordelen voor een pop up Bewerkt door de gebruiker donderdag 3 januari 2013 21:12:34(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 101
Bedankjes: 3 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
@ luuk de plaats waar ik deze rig zal inzetten is redelijk diep ( 4 meter 90) dus ik denk niet dat ze het onderlijnmateriaal snel zullen opmerken
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik vind flurocarbon juist fijn |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.