30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Laat maar horen. Materialen zijn voor de bovenste: Chod-rig d-rig: Snake van piet vogel fluorcarbon Korda choddy maat 6 Pb rubber bair elastiekje Lengte totaal van de bodem 7cm Dit op piet vogel freefall met twee grote kralen gefixeerd door een rubber buisje waar je de hair ook wel mee op de haak fixeerd. Materialen van de onderste: Combi-rig: Green hornet van pb Korda curvshank maat 6 Korda sinker Lengte 10cm waarvan 3cm soepel Gezien de haaktype heb ik geen gebruik gemaakt van een line-aligner. (twijfel er nog wel aan, maar dit type haak draait wel aardig makkelijk) Dit is de winteropstelling. Tips altijd welkom Bewerkt door de gebruiker zaterdag 1 december 2012 13:45:44(UTC)
| Reden: Niet aangegeven PatricS heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
ik vind je chod rig een beetje ver van de bodem staan, weet niet hoe lang die van anderen zijn? |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-7-2010(UTC) Berichten: 156
|
Mijn Chod is ca.5 cm, ik maak wel een flinke curve in de lijn. Gebruik daarvoor Mousetrap van Korda.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Mijn chodrig is 5 cm. Alleen de bevestigings swiffel en quick link is ook weer 2cm kwam ik achter. Wat zou het verschil zijn als hij 2cm korter zal zal zijn? Die curve maak ik aan de waterkant er altijd in. Dat had ik hier nog niet gedaan. Bedankt voor jullie kritische blik. Bewerkt door de gebruiker maandag 3 december 2012 19:02:10(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 6-5-2012(UTC) Berichten: 118
|
PatricS schreef:Mijn chodrig is 5 cm. Alleen de bevestigings swiffel en quick link is ook weer 2cm kwam ik achter. Wat zou het verschil zijn als hij 2cm korter zal zal zijn?
Die curve maak ik aan de waterkant er altijd in. Dat had ik hoer nog niet gedaan.
Bedankt voor jullie kritische blik. typ foutje? Bewerkt door de gebruiker maandag 3 december 2012 18:13:02(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Ow haha pas hem aan b |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jordy Paauw schreef:Dit zijn mijn rigs dit najaar. Birdfood scopex boilie en geflavourde immitatie mais. Mvg; Jordy Paauw Ik moet zeggen dat dit wel hele mooie rigs zijn! Welk type haak en welke maat is dit? Kan je eventueel een foto maken recht op de haak |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
@Davey Gamagatsu Super Hook. Maatje 8. Phoe, heb ze niet meer in de rig wallet liggen. Zal morgen even kijken. Heb namelijk meerdere foto's van de rigs gemaakt. Morgen bericht ik wel weer even... Bedankt voor het compliment trouwens haha Mvg; Jordy Paauw Bewerkt door de gebruiker maandag 3 december 2012 22:55:22(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 14-9-2012(UTC) Berichten: 72
|
Tussen het leren door deze sneeuwmannetjes gemaakt voor volgende week. Uploaded with ImageShack.usUploaded with ImageShack.usUploaded with ImageShack.usOpmerkingen en tips zijn altijd welkom Mvg Matthias
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
zijn er goed uit |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
@Matthias, zou ik zeker met vertrouwen mee vissen! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
ziet er goed uit hoor, niets op aan te merken, succes ermee |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 14-9-2012(UTC) Berichten: 72
|
Bedankt! Nog 1 examen en ik kan vertrekken
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-9-2012(UTC) Berichten: 182
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
hier men KD-rigjes die het zondag moeten gaan doen
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 6-5-2012(UTC) Berichten: 118
|
Die van mij,is ongeveer hetzelfde Bewerkt door de gebruiker vrijdag 21 december 2012 22:21:34(UTC)
| Reden: Niet aangegeven braskisss heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
mooie rig ook
|
|
|
|
|
heb een nieuw rigje gemaakt, iemand tips? of is hij goed carp1996 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 311
|
Vind de shrink tube bij de haakbocht iets te ver, maar als je er vertrouwen in heb gewoon mee vissen. b
|
|
|
|
|
nee dit is een nieuwe rig dus vandaar vraag ik meningen, bedankt b
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Laatste tijd doe ik mijn silicone ook zo ver in de haakbocht en ik ben er tevreden over! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.