50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
2 polige dat weet ik wel
hoeveel mw de versterker is weet ik niet. Elke boot heeft wel een keer iets Ik heb geen klachten met6 de boten van bosveld alleen laat de mijne regelmatig veranderen op hoe ik het wil
Dreamcatcher kijk eens naar de Carpmadness XXL voerboot |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
komt daar geen lijn doorheen dan dan hadden ze m dicht moeten maken maar dan komt er geen water meer doorheen is mij zelf trouwens niet overkomen hoor heb de boot van een kennis over kunnen nemen maar wat een bende is het dan binnen in de boot voor het niet plaatsen van een zekering van 2 euro |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Ik geloof best dat waneer die uitgebrand is dat het best een bende daar binnen in is.Nee ik heb het nog niet mee gemaakt dat ik een lijn in de schroef heb gehad. |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
|
ron
dat is dus niet origineel anatec zal dan wel wat mee geknutseld zijn
ronald
hoop ook voor je dat je het niet mee maakt kost je aardig wat geld of je moet er zelf verstand van hebben doe ik nu ook maar ga m ombouwen naar 2 motorig s kijken of dat wat is
|
gr paul |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Ron,
Dat spul van Carpmadnes : dat zijn toch van die zelfbouwpakketten of heb ik het mis?
Wel betaalbaar wat ik zo zag |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
|
ron
ronald
hoop ook voor je dat je het niet mee maakt kost je aardig wat geld of je moet er zelf verstand van hebben doe ik nu ook maar ga m ombouwen naar 2 motorig s kijken of dat wat is
|
gr paul |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
kroon schreef:ron
Dacht dat je het over de dreamcatcher had Bij die anatec weet ik het zo niet was wel een witte stekker |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
dreamcatcher schreef:Ron,
Dat spul van Carpmadnes : dat zijn toch van die zelfbouwpakketten of heb ik het mis?
Wel betaalbaar wat ik zo zag Heb ze ook in elkaar gebouwd |
|
|
|
|
kijk ook s naar de filmpjes van deze boot heb m zelf op de beurs gezien maar niet mij n ding
|
gr paul |
|
|
|
|
Zit effe te kijken , maar dat spul van Carpmadnes vind ik er persoonlijk wel gaaf uitzien!!! Dit is zeker een optie!! Bedankt Ron |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
@kroon.Nee dat hoop ik ook niet in ieder geval succes met het ombouwen naar 2motorig |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Hallo mannen,
ook ik heb weer eens problemen met de Dreamcatcher. De storingen die jullie omschrijven waren mij ook niet vreemd, ook bij een nieuwe accu. Echter de problemen van nu zijn groter. Nu is het ABS om het palletje van de voerbak er volledig uitgeknald, met als gevolg een behoorlijk gat in de romp. Ik beschouw die boot als iets duurs en dat is hij ook in mijn ogen. Ik onderhoud hem netjes en ben ook voorzichtig en netjes in gebruik. Mijn vismaat ontdekte dit omdat ik geen contact kreeg via de boot naar de humminbird. Bleek dat er via dit gat water was gelekt (aardig wat) zodat de elektronica op zijn donder kreeg.
Bij betere inspectie lijkt de wand erg dun op die plek, misschien een fout vanuit de stans? Ik baal er wel van. Palletje is gewoon recht en ik voer nog geen halve kilo per keer bij. Dit is niet te repareren met wat kit o.i.d. Ik ga ook balen want als volgend jaar mijn garantie weg is, tja, eigenlijk wil ik er nog niet aan denken. Gelukkig is de boot nu veranderd, het afdekplaatje is vervangen door volledig kunststof, waardoor varen in de regen nu ook beter gaat.
Gelijk 1 oktober gemaild dat ik de boot opstuur, we zien hem wel komen was het antwoord.
Ik vind het netjes dat je dan een bevestiging krijgt dat hij is ontvangen, maar nee helaas. Ik weet via track en trace dat hij is afgeleverd. Nu is het vandaag 23 oktober en ik heb 5 mails gestuurd en gevraagd mij evt. te bellen, er wordt geen gehoor gegeven. Ik wil niks zeggen over de service van Bosveld maar ze zijn slecht in communiceren helaas.
Ik zal zelf gaan bellen maar eigenlijk is dat niet zoals het hoort, ik vergelijk het toch wel een beetje met een auto die naar de garage moet, dan bellen ze ook wat er moet gebeuren. En of het nu garantie is of niet, communiceer daar gewoon over.
Weer mijn boot weg terwijl de visserij van ons nu echt gaat beginnen, tja ik baal hier enorm van, En ook ik zou de dreamcatcher graag verkopen, mijn vertrouwen in die boot is bijna nihil geworden.
Even voor de duidelijkheid, ik wil niets slecht zeggen over de bouwer (Leon) want dat vind ik nog steeds een joviale man die staat achter zijn producten. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
Ronald, Ik heb over de service van Bosveld ook absoluut niets te klagen, behalve wat jij ook al verteld is dat je inderdaad zelf achter alles aan moet. Ik heb de ervaring dat hij altijd klaar staat voor me als ik wat heb aan de boot. Ik heb de boot meerdere keren richting Arnhem verstuurd, ook ik kreeg geen mailtje of de boot zonder kleerscheuren was aangekomen. Op het gebied van communicatie is er absoluut wat te verbeteren alleen heb wel mijn twijfels of dat ook echt gaat gebeuren. Ik had het al gezegt , maar de Dreamcatcher is ook voorlopig van de site gehaald en hij gaat verder met de Powercatcher en de Sniper. Toen ik dit op zijn site had gelezen wist ik genoeg!!! tijd voor een andere boot. Ik heb nu in de afgelopen 3 jaar 4 boten gehad: dreamcatcher-Powercatcher-Powercatchercamou en dan nu weer de Dreamcatcher. Alle boten gingen bij mij stuk! De enige boot die zich aarig hield was de Powercatcher in camou uitvoering waar ik ook een tijd geleden een revieuw over had geschreven. Hij heeft al heel veel boten verkocht en er zullen absoluut ook veel mensen zijn die tevreden zijn over de boten Bosveld, alleen behoor ik niet meer tot deze groep Bewerkt door de gebruiker dinsdag 23 oktober 2012 12:39:59(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Nou ja zeg!!!!!!!!!! het is raar dat je als consument niet op de hoogte word gebracht dat jouw duurbetaalde boot van de markt gaat, dat zegt al genoeg over de dreamcatcher, terwijl het zijn laatste boot was binnen de bosveldvloot is. De sniper was al eerder te verkrijgen als bouwpakket. Ik heb diverse forums en platforms afgestreund maar lees veel negatieve feedback op de boot. Jammer dat je dan zo afdruipt door gewoon een andere site te maken en de Dreamcatcher te verstoten. Ik ben er nu klaar mee, laat hem maar met een goed alternatief komen voor mijn boot.
|
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja Ronald ik leef met je mee , ik heb zelf ook in die fase gezeten. Het is allemaal zo vermoeiend aan het worden dat ik niet eens meer boos kan worden en eigenlijk ook geen zin heb in de zoveelste confrontatie.
Ergens is het natuurlijk van de gekke dat er gewoon geen goed product geleverd kan worden.
|
|
|
|
|
|
nadelen van deze rompen is dat ze verwarmt worden en dan vacuum getrokken dan heb je geen controle over de dikte van de wanden en ronald je zou m kunnen laten dichtlassen moet je alleeen ff zelfde materiaal erbij moeten halen de spuitmallen anatec en navigator zijn van goede kwaliteit chinese bootjes zijn ook spuitmallen maar scheuren ook wel weer |
gr paul |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Na lang twijfelen welke voerboot ik mij zou aanschaffen had ik eindelijk beslist dat het de Powercatcher met fisfinder van Leon zou worden, maar als ik dit hier allemaal lees , twijfel ik natuurlijk weer...Mijn 2 de keuze was de Anatec Spectrum Digital |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
|
Zag je boot ook staan Ronald. Wist niet dat jij nederland vertegenwoordigde hahaha
De schoonheidsprijs verdient het zeker niet. reactie op mail is er gewoon niet. ik bel altijd sta ik hem persoonlijk te woord Bij mij had ik laatst storing in de voerkleppen is nu verholpen |
|
|
|
|
Ik heb een keer geprobeerd de rechtsbijstand in te schakelen maar omdat ze nooit zaken vastleggen via de mail heb je geen poot om op te staan. |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.