25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
CarpFeeling Crew Je bent lid sinds:: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Doe mij die onderste rig maar! Killertje! Ben alleen wel bang dat je haak te snel gaat draaien. Die snowman op de onderste rig zou mijn voorkeur hebben.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
Even over de onderste hennep onderlijn. Je zou ook kunnen kiezen voor armamesh (pva dat niet oplost) En daar een bolletje hennep van kunnen maken en daarmee op het hennep kunnen vissen.
mvg
|
|
|
|
|
moet ik nog achterkomen Tim, nog niet gevist met de hennep rig,
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-2-2012(UTC) Berichten: 221
|
Hey Remon ik zou toch echt ff wat ander krimpkous aanbrengen wat je nu doet laat de haak slecht draaien en haalt de agressie uit je haak, ik zou hem KD vissen of met een erg kort stukje shrinktube in het verlengde van je haakbocht of zelfs iets meer naar binnen, zie het onderste rigje van Freaky, ik praat dan over 2 mm voorbij je haakoog..zoals je hem nu maakt vraagt om missers en losschieters... grt marc Bewerkt door de gebruiker dinsdag 9 oktober 2012 01:10:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Als iedereen het anders doet, doen we allemaal hetzelfde..... |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
freaky schreef:3 rigjes die te water gaan dit najaar Ik zou bij die onderste rig met die "nephennep" Gerust een enorm subtielere lijn proberen en al helemaal voor de hair!!! |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 6-5-2012(UTC) Berichten: 118
|
Geknoopt met korda n trap en piet vogel haken k ga voortaan alleen maar piet vogel haken Nemen die blijven kei scherp, k had 18 karpers Boven de 20 pond en met een rig en heb de Haak nit scherper gemaakt en dat was in 8 uur vissen Bewerkt door de gebruiker woensdag 17 oktober 2012 23:17:00(UTC)
| Reden: Niet aangegeven braskisss heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
doe je knap 18 karpers in 8 uur vissen...
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Frank Penning schreef:doe je knap 18 karpers in 8 uur vissen... Dat is 26,67 minuten per 20+ ponder.. inderdaad wel netjes..
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 6-5-2012(UTC) Berichten: 118
|
Dat was op eem kei makkelijk water en ik gebruikte Kei goed hakande rigs die je op de foto kon zien
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 311
|
Je achtervijver
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Dit zijn mijn rigs dit najaar. Birdfood scopex boilie en geflavourde immitatie mais. Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
|
ik zou de stukjes tube in de bocht een stuk korter maken, dan kunnen ze makkelijker richting het haakoog schuiven en zit het aas niet in de weg tijdens/ na de inhaking |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
@Jordy Paauw Ik vind ze her heel goed uitzien!! Dan moet wel lukken
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Zelf ook al er aan gedacht om korter te maken maar elke keer als ik hier een vis op haak zit hij gewoon goed vast. @ Erwin ,bedankt, Morgen maar eens deze rigs inzetten. Als ik er iets op vang komen ze wel in het vangsten Topic.
Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
freaky schreef:ik zou de stukjes tube in de bocht een stuk korter maken, dan kunnen ze makkelijker richting het haakoog schuiven en zit het aas niet in de weg tijdens/ na de inhaking Tube schuift niet. Een ringetje wel.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
tube schuift wel degelijk, als het stukje tube maar zo klein mogelijk is. Bij mijn vis van gisteravond was het ook een heel stuk terug geschoven. |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
|
leen schreef:freaky schreef:ik zou de stukjes tube in de bocht een stuk korter maken, dan kunnen ze makkelijker richting het haakoog schuiven en zit het aas niet in de weg tijdens/ na de inhaking Tube schuift niet. Een ringetje wel. tube schuift altijd, zowel shrink tube, als dat bungee elastiek |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
tube schuift wel na de inhaking schuift het naar boven. met het uitspugen niet zoals vele wel verwachten van een ringetje maar dit is bij een ringetje ook niet het geval.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Maar natuurlijk Freaky, alleen niet zo gemakkelijk als een ringetje. Ik heb gemerkt dat tube pas schuift wanneer een karper het aas probeert uit te spuggen als hij gehaakt is.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.