CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
1 kg mix en maar voor 675 gram aan boilies kan dat wel
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
er zit vismeel (low temperature) , griesmeel , polenta , sojameel (ontvet) en zout in en ik woog mijn boilies verscheidene keren na dat ze vierentwintig uur gedroogd waren en had maar voor 675 g aan boilies? Hoe komt dat , al het deeg was op... Bewerkt door de gebruiker donderdag 11 oktober 2012 17:52:35(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
tim_tigers schreef:er zit vismeel (low temperature) , griesmeel , polenta , sojameel (ontvet) in en ik woog mijn boilies verscheidene keren na dat ze vierentwintig uur gekookt hadden en had maar voor 675 g aan boilies? Hoe komt dat , al het deeg was op... Wellicht moet je ze iets minder dan 24uur koken... En wat bedoel je met 1 kilo mix? Droog of nat?
|
|
|
|
|
droog , ik bedoel de eieren moesten er dan nog bij maar had droog 1 kg mix (met alle ingredienten bij elkaar had ik 1 kg mix , buiten de eieren) , oja het is 24 uur gedroogd excuseer Bewerkt door de gebruiker donderdag 11 oktober 2012 17:52:52(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Waarschijnlijk had het kookwater wel een lekkere kleur en smaak gekregen van alle stoffen die daar in opgelost zijn? Daarna nog even lekker al het vocht er uit laten drogen en er blijft een stuk minder over dan waar je mee begon. Zo kort mogelijk koken om de stoffen te bewaren, want dat is het enige onderdeel waar je je 'droge' stoffen ken verliezen.
|
|
|
|
|
ben achter gekomen wat et was mijn weegschaal stond niet op nul met maatbeker op |
|
|
|
|
dat ook nog , maar de bollen zijn daarom niet slecht hoor |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
1 kg mix en maar voor 675 gram aan boilies kan dat wel
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.