CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
blijft een appel he erwin :( |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
@ Thimon, gefeliciteerd, zijn pracht stokken. @ Erwin, brrrrr, mooi, ook gefeliciteerd. Twijfel, twijfel.... Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Erwin Krijgsman schreef:@ Erwin, brrrrr, mooi, ook gefeliciteerd. Twijfel, twijfel.... Waarom twijfel? Is toch een vet ding?
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Kosten ;-) ? Gebruik al 20 jaar windows en weet niet zeker of ik nu wel wil/moet overstappen. Weet niet waar ik tegen aan ga lopen maar weet zeker dat er weinig tijd is om dat dan allemaal? op te lossen. Begrijp dat er een bak reacties kunnen/zullen komen, maar windows 8 vond ik er ook wel fraai uitzien. Laat ik voorop stellen geen computer kanjer te zijn... val in de categorie gebruiker en hoe het werkt boeit mij totaal niet. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Erwin Krijgsman schreef:@ Thimon, gefeliciteerd, zijn pracht stokken. @ Erwin, brrrrr, mooi, ook gefeliciteerd. Twijfel, twijfel.... Mvg Erwin Bedankt Erwin !! dat zijn het zeker!! |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
@Erwin
Ik ben ook blij dat niet iedereen met een apple rondloopt. Snap ik ook want het zijn prijzige dingen. Voor mij is het alleen anders omdat ik het voor professioneel gebruik moet hebben.
|
|
|
|
|
hopen dat ik nu het gezeur niet meer heb als ik in de kou een eitje wil bakken |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Erwin Krijgsman schreef:Kosten ;-) ? Gebruik al 20 jaar windows en weet niet zeker of ik nu wel wil/moet overstappen. Weet niet waar ik tegen aan ga lopen maar weet zeker dat er weinig tijd is om dat dan allemaal? op te lossen. Begrijp dat er een bak reacties kunnen/zullen komen, maar windows 8 vond ik er ook wel fraai uitzien. Laat ik voorop stellen geen computer kanjer te zijn... val in de categorie gebruiker en hoe het werkt boeit mij totaal niet. Mvg Erwin windows 8 is top. ik draai het nu al vanaf begin dit jaar ( welliswaar een test versie ) maar het is ongekend snel! laptop start op binnen 7 sec en programma's lopen naast elkaar gewoon goed. dit ik combinatie met me nokia lumia 900 kan ik weer even vooruit. ik vervloekte de telefoon maar kan nu niet zonder haha |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
Lodewijk schreef:hopen dat ik nu het gezeur niet meer heb als ik in de kou een eitje wil bakken ga je geen spijt van krijgen! heb hem nu een paar weken.. echt een super ding
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Ik ging naar Leon Bosveld en bracht mee |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Coleman black cat voor de koude maanden. ..
|
|
|
|
|
Daar ga je veel plezier aan beleven. Dat ding werkt op gas toch? Is het niet zo dat ze dan minder goed branden als het koud is?
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Proline bollen RR & Garlic + stickmix en liquid Kijken of we hier de najaarsbig mee kunnen verleiden tijdens de instant sessie |
|
|
|
|
|
Erwin schreef:Daar ga je veel plezier aan beleven. Dat ding werkt op gas toch? Is het niet zo dat ze dan minder goed branden als het koud is? Ja hij werkt op gas. Dit type werkt op propaangas en propaan zou moeten werken tot -30. Andere types werken op butaan en werken dus wel minder bij koudere temperaturen Bewerkt door de gebruiker dinsdag 2 oktober 2012 19:32:36(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Oke, dank je voor je antwoord
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
|
Say hello to my little friend |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Base Camp van Starbaits, had een beetje meer ruimte nodig |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Korda krucha special edition Nieuwe haringen voor de tent Arma point van fox en Een emmer nach Chan reaction |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-7-2011(UTC) Berichten: 89
|
een Petzl tikka plus 2 hoofdlampje, vanavond maar uitproberen Bewerkt door de gebruiker vrijdag 19 oktober 2012 13:53:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Guest (26),
UnknownMozillaSpiders
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.