CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
fijne stokken lodewijk, succes ermee |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Ik heb net een set Escapade Heavy 12 ft van Rod Visions opgestuurd gekregen. Die gaan krom dit weekend!! |
Say hello to my little friend |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
deze zijn niet voor mij. ik wacht voor mezelf ook nog op mestokken. de nash NR 13ft 3,5lb |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
En net teruggekomen met een Vortex AD 200. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Een jrc digitale weegschaal, afleesbaar aan zowel voor als achterzijde, kg en ponden, met memory en zelfs verlicht, enkel ervan eten kan je niet |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ging naar een maat en kwam thuis met 3 co sielhorst hengels met 11 chrome ogen Lekker back to oldskool |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:Ging naar een maat en kwam thuis met 3 co sielhorst hengels met 11 chrome ogen Lekker back to oldskool Waren die niet voor uw vrouwke? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Hehe denk er niet aan Ga wel 2 black phantoms halen bij vlemmix |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-6-2012(UTC) Berichten: 85
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
4 mm Green Betaine Pellets 4 kg 2 kg Green Betaine Grondvoer 3 Kilo Hennep
5 Blikjes zoete euro-mais 2 Blikjes Tonijn
Rara wat ga ik maken?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Roywrt1984 schreef:4 mm Green Betaine Pellets 4 kg 2 kg Green Betaine Grondvoer 3 Kilo Hennep
Rara wat ga ik maken? Avond eten??
|
|
|
|
|
Johan Krenger schreef:Roywrt1984 schreef:4 mm Green Betaine Pellets 4 kg 2 kg Green Betaine Grondvoer 3 Kilo Hennep
Rara wat ga ik maken? Avond eten?? Haha, smakelijk |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-6-2012(UTC) Berichten: 85
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Tonijn met mais zal ik wel weg krijgen, maar die pellets en hennep is wat lastiger lijkt me zo.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Gevarieerd eten zij de dokter..
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
PascalP schreef:je zou toch zeggen dat zoon moter veel harder zou gaan hij lag achter een zodiac,en die liep 27km/p,en dat is hard op het water,mijn boot weegt wat meer dan een rubberboot,dus dan lever je wat in kwa snelheid,maar ik mag ook niet harder dan 20.dus het is een perfecte combi zo. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
Vandaag bij Vos geweest:
-Fox Black Label Range-
- 1X 3 Rod Adjustable buzzerbars (2pcs) - 2X Banksticks 30cm - 1X Stabelizer
Ik was in totaal 90 Euro kwijt, maar ik weet nu al dat het elke cent waard is!
|
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Ron van Houtum schreef:Hehe denk er niet aan Ga wel 2 black phantoms halen bij vlemmix Wanneer je ziet wat je van haar allemaal krijgt is dat wel goedkoop van je... of ben je zo goed in bed?
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
3 hand afgebouwde rod hutchinson bionic stokken |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
een nieuwe weegschaal. ( prachtige zwarte Ruben heaton) 50 kilo schaal. een nieuwe slaapzak ( FOX Evo ventec lite ) ontzettend blij mee! |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
DannyAlmelo schreef:Vandaag bij Vos geweest:
-Fox Black Label Range-
- 1X 3 Rod Adjustable buzzerbars (2pcs) - 2X Banksticks 30cm - 1X Stabelizer
Ik was in totaal 90 Euro kwijt, maar ik weet nu al dat het elke cent waard is!
tof om te zien dat je bij VOS bent geweest! ik werk namelijk bij Vos Hengelsport! misschien zien we elkaar eens! b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
Hey thimon. We hebben elkaar sowieso al 2x gesproken als ik mij niet vergis. We hadden het toen over dat je naar Frankrijk geweest was via school en dat je daar mee had geholpen met uitzetten etc. Ben je er aankomende maandag? Ik moet nog een paar kleine dingetjes voor Frankijk. Zo ja, spreek ik je dan! |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.