CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
DannyAlmelo schreef:Hey thimon. We hebben elkaar sowieso al 2x gesproken als ik mij niet vergis. We hadden het toen over dat je naar Frankrijk geweest was via school en dat je daar mee had geholpen met uitzetten etc. Ben je er aankomende maandag? Ik moet nog een paar kleine dingetjes voor Frankijk. Zo ja, spreek ik je dan! hee danny ! ooohja! haha daar heb je helemaal gelijk in joh. ik wist even niet meer dat jij dat was. ik ben er dinsdag weer de hele dag! als je dan komt kunnen we weer effe ouwehoeren. Groetjes b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Inkopen gedaan om volgend weekend een weekendje op Bel Foret te gaan zitten - Boillies & pellets - loodjes, leadclips ed - haken ed - nieuwe onthaakmaat - extra batterijen - nieuwe nylon voorop de molens - nep mais
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 6-5-2012(UTC) Berichten: 118
|
2 x pietvogel rebel 2,75 lbs kei fijne hengels
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Bekijkt berichten in topic: 464
|
thimon schreef:hee danny ! ooohja! haha daar heb je helemaal gelijk in joh. ik wist even niet meer dat jij dat was. ik ben er dinsdag weer de hele dag! als je dan komt kunnen we weer effe ouwehoeren. Groetjes b Ik zit dinsdag al in Frankrijk dus dat gaat 'em niet worden. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 15 september 2012 12:48:02(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-7-2011(UTC) Berichten: 89
|
Vandaag binnen gekregen van Erwin, - 40m. pva tape - pva mesh - sweetcorn, nepmais. ik dacht laat ik dit ook maar eens gaan proberen omdat er niemand mee vist op het water waar ik zit
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Bekijkt berichten in topic: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Niet echt naar de winkel geweest maar wel besteld. 2x Fox Micron N
Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
bootstoelen besteld boot steunen besteld(scotty) navigatie verlichting besteld. alles zaterdag in huis,en zondag het water op |
houdoe en bedankt |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
nieuwe beetmelders! de wusbs van prologic! ben er superblij mee! spod en tijgernoten. zondag alles lekker een heel dagje uittesten Bewerkt door de gebruiker woensdag 19 september 2012 23:05:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
eindelijk heb ik hem dan toch maar gekocht en nu gaan we smullen aan de waterkant ericesv heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
peterk schreef:Vandaag binnen gekregen van Erwin, - 40m. pva tape - pva mesh - sweetcorn, nepmais. ik dacht laat ik dit ook maar eens gaan proberen omdat er niemand mee vist op het water waar ik zit Veel succes ermee Peter. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-7-2012(UTC) Berichten: 105
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
- 2x fox euro swinger yellow - fox lood - weegzak - 3 kilo bollen - kilo tijgernoten
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
lekker warme laarzen ericesv heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Oooohhhh.... Die zien er lekker uit Eric
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
De laatste dingen voor tripje naar france aankomende vrijdag b |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
3x , 'the force' R range , 2,75 lbs. hopelijk heb ik met deze stokken meer plezier als met de vorige. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
wat had je eerst dan? en wat was ermee? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
hij had eerst de entity's volgens mij, en die had ie heel snel kapot Thimon: laat ff weten hoe ze gooien |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
|
David v. Z schreef:hij had eerst de entity's volgens mij, en die had ie heel snel kapot Thimon: laat ff weten hoe ze gooien dat klopt exact wat je zegt. ik heb met mijn entity's al 4x problemen gehad, (had ze nog geen half jaar) en afgelopen maandag terug gebracht. gelukkig geld terug gekregen van de betreffende winkelier. al moet ik zeggen dat de jongens van Zunnebeld in Zwolle mij al 15 jaar super keurig helpen. altijd een goede service en advies. b ik heb nu the force, en ga ze zaterdag voor het eerst eens even aan een test onderwerpen. mijn bevindingen laat ik uiteraard even achter hier, zodat de rest er ook profeit van heeft zal even wennen zijn met nieuwe hengels. maar ook wel weer tof! b Bewerkt door de gebruiker woensdag 26 september 2012 19:40:42(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.