50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 18-4-2011(UTC) Berichten: 48
|
Piet piraat
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
mooie vissen allemaal |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 41
|
mooie vissen zeg ! ik waagde vandaag nog een sessie, om half 9 stond ik aan het gekozen water. Eerst maar is de shelter opgezet want het wat een weer was het vandaag zeg ! Rond half 10 lag alles op zijn plaats, het wachten kon beginnen, Ik besloot nog maar wat uurtjes slaap te pakken aangezien ik die vorige avond er redelijk laat in lag. Gelukkig werd ik na een uur of 3 gewekt door de 1e run, de dril verliep goed maar voor de kant schoot te haak los. Ik had er flink de pest in en baalde als een stekker. Maar besloot maar weer in te gooien en verder te vissen. Nog balend van de verspeelde vis was ik aan het opruimen. Maar voordat ik mijn stretcher in kon klappen kreeg ik een snoeiharde run op mijn rechter stok. ik sloeg direct aan en voelde dat het een goede vis was aangezien hij nog vol door de slip ging toen ik aan had geslagen. Na ongeveer een 20 minuten drillen kon ik de eerste glimp van de vis opvangen, het bleek een spiegel te zijn die er al niet zo veel zwemmen op het desbetreffende water, dus deze vis moest ik hebben ! 10 minuten daarna lag hij eindelijk in het net ! hieronder foto's van de mooie beschubte spiegel Mvg Nick van Bommel
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
DavidT schreef:Top Griend. Gaat beter dan afgelopen jaar. Gelukkig wel David dat was een jaar om snel vergeten . |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 424
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
ik ga morgen nacht maar es proberen. |
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 92
|
mooie vissen mannen gaa van de week is proberen.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Goed bezig mannen mooie vissen b |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Mooie vissen! Guus en ik zijn gister ook naar een nieuw water gegaan, de verwachtingen waren niet erg hoog omdat het om een moelijke put gaat Maar we hebben 4 vissen kunnen vangen van 6 uur 's-ochtens to 8 uur 's-avonds PascalP heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
nou, jullie aanpak loont zeker mooie vissen! |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 23-6-2012(UTC) Berichten: 143
|
Nick brute spiegel man! Nu op naar de andere spiegel die er zwemt..
Pascal, wat een brute spiegels zeg!
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 41
|
dankje Luuk ! ik hoop zeker dat ik hem nog een keertje mag verwelkomen op mijn mat
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-5-2012(UTC) Berichten: 80
|
allemaal stuk voor stuk mooie vissen. ik ga vrijdag naar vinkeveen voor een weekendsessie. jullie horen de vangsten wel |
Karper teller 2011: 249 geeindigd Karper teller 2012: 29 |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-11-2011(UTC) Berichten: 74
|
Mooie vissen lui !!!
Woon pas in Emmen en kan maar niet de plekken vinden om ze te vangen!!! Nou ja gewoon door zetten....
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
carp-fighters schreef:allemaal stuk voor stuk mooie vissen. ik ga vrijdag naar vinkeveen voor een weekendsessie. jullie horen de vangsten wel Dat hopen we! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Kom je wel eens bij BFP Carps Crib MRabbers? |
Say hello to my little friend |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Prachtvissen worden er weer gevangen! Ga zo door heren! |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 23-6-2012(UTC) Berichten: 143
|
Ja hoop het ook voor je Nick. Laatst is die op 19,7kg gevangen.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 27-6-2012(UTC) Berichten: 85
|
dag heren, Nu ik al mijn school verplichtingen om mijn p te behalen gehad heb is weer tijd voor korte nachtjes door de weeks. de nacht verliep rustig en toen we s'ochtens om 8 uur wakker werden zag ik de bui al hangen.. ik besloot om te gaan opruimen, tijdens het opruimen mocht ik mijn eigen toch nog kronen als luckey fackerrr! ik kon de vis gemakkelijk bij de obstakels weg houden en drilde de vis dus hard weg van de obstakels. de vis bleef hierna onder in de kant nog flink bezig en ik mocht een schitterende en puntgave vis in mijn net bewonderen! korte nachtjes IK HOU ER VAN! als ze vissen zo mooi op de maten blijven komen als dit jaar hoef ik echt niet zo nodig een 15 kg vis te vangen! ik vermaak me prima met vriendelijke groet, Stefan
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.