40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Zeker een feestje gevierd na zo'n mooie vis? Alleen vergeten de slingers weg te halen d |
Say hello to my little friend |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 27-6-2012(UTC) Berichten: 85
|
haha ik wist het.. die plee rol is niet van mij.. niet eens opgemerkt tijdens de foto's helaas maar vraag me maatje wel ff of die het weg kan halen met zon programma..
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
foto top! tekst top! Geen ellebogen op de knietjes, wat de foto ten goede komt.. Bewerkt door de gebruiker donderdag 30 augustus 2012 14:34:59(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 27-6-2012(UTC) Berichten: 85
|
Karperrazzi,
ik denk dat je het tegen mij hebt?
maar bedankt voor de feedback! zulke berichten doen je altijd goed!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
@ Stefan Broks: machtig mooie vis |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ik zei het toch dat je daar kans maakte Maar ja je hebt zo te zien overal schijt aan whahaha |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:Ik zei het toch dat je daar kans maakte Maar ja je hebt zo te zien overal schijt aan whahaha Ron: uw prachtige schub maakt ook kans op foto van de maand hoor! Zeker weten! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Huh? Snap hem effe niet
ik ken da menneke Ben er gisteravond nog geweest Zo mooi vond ik de laatste foto niet Krijg het mijn vader niet geleerd whahaha |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:Huh? Snap hem effe niet
ik ken da menneke Ben er gisteravond nog geweest Zo mooi vond ik de laatste foto niet Krijg het mijn vader niet geleerd whahaha Uw prachtige shub gepost op 26-08, die maakt toch kans op foto van de maand? |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 41
|
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 31-8-2012(UTC) Berichten: 8
|
mooie schub, Stefan b even voorstellen, mijn naam is freek elbers ik ben 22 jaar oud. En waar ik er inmiddels al weer 15 jaar van gericht op karper vis in binnen en buiten land. verder hoop ik hier info te kunnen delen. Tight Lines, instant bak van gisteren, gevangen op 15 mm popup op een over gelode 360*rig en op bedje van halve RR garlic bollen. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 31 augustus 2012 13:02:19(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Freek Elbers heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
We do not remember the Days… we remember the Moments |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 23-6-2012(UTC) Berichten: 143
|
Joo Stefan, Nu heeft niet alleen Eapke een vette vis maar jij ook man! Het zou wel echt een goddelijke combi zijn de kleur van jou vis en de bouw van zijn vis haha.
Welkom Freek, Er is een apart topic waar je je kunt voorstellen anders wordt het allemaal zo onoverzichtelijk. Maar wel een klasse bak man.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-2-2012(UTC) Berichten: 150
|
|
ga vissen als ze bijten! SPEEDCARP!!! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 92
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.