20 ponder Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 327
|
djowie schreef:hier nog een paar karper die ik vanmorgen rond een uur of 6 heb gevangen? mischien een tip: doe je molens tussen de pod en niet erachter. leuke vissen hoor haha zo heb ik er ook nog taloze op de pc staan ga zo door |
PR : 35 pond Karper teller 2013 : 6 Zwaarste 2013 :18 pond |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-2-2012(UTC) Berichten: 150
|
|
ga vissen als ze bijten! SPEEDCARP!!! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
wat een mooie bakken visser01 b b |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 92
|
wouterbeyer schreef:djowie schreef:hier nog een paar karper die ik vanmorgen rond een uur of 6 heb gevangen? mischien een tip: doe je molens tussen de pod en niet erachter. leuke vissen hoor haha zo heb ik er ook nog taloze op de pc staan ga zo door hoe zo moet je je molens niet achter de steun doen? groetjes djowie
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Heb er geen foto van.. maar had gister een eend
|
|
|
|
|
djowie schreef:wouterbeyer schreef:djowie schreef:hier nog een paar karper die ik vanmorgen rond een uur of 6 heb gevangen? mischien een tip: doe je molens tussen de pod en niet erachter. leuke vissen hoor haha zo heb ik er ook nog taloze op de pc staan ga zo door hoe zo moet je je molens niet achter de steun doen? groetjes djowie Omdat je hengels zo niet echt stabiel liggen.. hier een voorbeeld zoals het doorgaans wordt toegepast.. Johan Krenger heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
visser01 schreef:de mooiste vissen van de laatste sessies mooie vissen man!! maar 30 graden en dan nog een muts op? Bewerkt door de gebruiker zaterdag 4 augustus 2012 18:34:34(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
groet erik |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
djowie schreef:hier nog een paar karper die ik vanmorgen rond een uur of 6 heb gevangen? goed gevist djowie |
groet erik |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-2-2012(UTC) Berichten: 150
|
diesel schreef:visser01 schreef:de mooiste vissen van de laatste sessies mooie vissen man!! maar 30 graden en dan nog een muts op? 30graden lol die week heb ik niet gevist hoor Bewerkt door de gebruiker zaterdag 4 augustus 2012 18:34:19(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
ga vissen als ze bijten! SPEEDCARP!!! |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 29-7-2012(UTC) Berichten: 7
|
Gister nog een mooie spiegel gevangen ! [img]http://topvisser.nl/vangst/carpsnoud-41/?ref=[/img] Bewerkt door de gebruiker zaterdag 4 augustus 2012 14:32:26(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Noud Timmermans heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
djowie schreef:wouterbeyer schreef:djowie schreef:hier nog een paar karper die ik vanmorgen rond een uur of 6 heb gevangen? mischien een tip: doe je molens tussen de pod en niet erachter. leuke vissen hoor haha zo heb ik er ook nog taloze op de pc staan ga zo door hoe zo moet je je molens niet achter de steun doen? groetjes djowie Je hebt kans dat je lijn dan achter de steun blijft hangen wanneer je hem oppakt.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Bekijkt berichten in topic: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Mensen, gelieve bij quote's niet alle foto's mee te quoten
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Hier weer een oude vis op een moeilijk water Mark T heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Netjes Mark, niet makkelijk daar dus mooie prestatie. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Van de week met mijn dochters aan het vissen geweest. De jongste heeft het helemaal te pakken en vraagt elke keer wanneer we weer gaan vissen. Dan gaat ze de vis wel helemaal optillen...hahaha. De oudste mocht een dag later mee en heeft gelijk 2 dubbelruns mee mogen maken!! Hahaha paniek en chaos, maar wel leuk. Geen beren gevangen maar daar ging het ook niet om. Vis is vis! en we hebben plezier gehad! Het fotograferen ging ze best goed af moet ik zeggen. |
The Baits |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Jeroen, I it very much! |
Say hello to my little friend |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Na 8 jaar lang moeten wachten kon ik gisteren eindelijk weer een potje vissen. Een sessie van 2 uur instant vissen leverde deze mooi spiegel op. Ben er super blij mee!!' |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Bekijkt berichten in topic: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Mark, als ik me niet vergis mag ik je nu wel feliciteren met een oude bekende voor mij Leuk om te zien dat hij er na 8 jaar nog steeds zo uitziet. Grt, Frank
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.