50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
ben net terug van een weekend sessie het was vanaf vrijdag doodstil op het water zaterdagavond dacht ik leg 1 hengel toch in de kom naast het eiland neer moet nu wel over de lelies vissen krijg ik snachts om 03:00 een vette run op die hengel ikke dus uit me stretcher krijg ik GVD de rits niet open!!! blijft halve wegen hangen dus ik me er door heen geduwd sla aan en voelen en in de overvolle lelies verspeelt Kijk ik daarna naar me rits heb ik hem van de sluiter losgetrokken heb hem weer vast kunnen maken en wat samengeknepen en nu sluit die wel weer maar gaat niet meer zo soepel Nu mijn vraag Hoe kan je hem weer soepel maken? wil niet zoiets weer meemaken ik dacht met wat vaseline de rits invetten iemand nog wat tips? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
He Ron
Een oud Hollandse trucje. Een kaars langs de rits schrapen. Dus niet langs de lopen maar de rits. En geen vloeibaar kaarsvet maar een nieuwe kaars. Ga dan een aantal keer met de loper heen en weer en moet hij weer soepel lopen.
Laat me weten of het werkt.
Gr. Erwin
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-7-2009(UTC) Berichten: 358
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Er bestaat alsook een spuitbus speciaal voor ritsen van het merk "Riem", werkt uitstekend ik gebruik het steeds.
Kind regards, Frank |
Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
je kan dr ook een nieuwe rits in laten naaien mocht het niet werken... hier in zwolle zit dr 1 en die doet het voor 3 tientjes!
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.