logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's12>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
ABSje  
#1 Gepost : vrijdag 5 juli 2013 14:21:50(UTC)
ABSje


15 ponder

Lid sinds: 29-6-2013(UTC)
Berichten: 144

Bedankjes: 1 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Ik heb totaal geen ervaring met het zelf draaien van boilies. Eén keer eerder heb ik de poging gedaan, en dat liep volledig uit de klauwen. Kon me handen niet meer schoon maken, als ik probeerde het van de ene hand af te trekken zat ik weer vast aan de andere.. Gelukkig kon me moeder mij even bijspringen met bloem om het los te krijgen... Wat een kleverige zooi Schamen


Nou wil ik toch zeker wel weer zelf gaan draaien.. Vooral omdat ik erg gek ben op freezerbaits, en die eigenlijk bijna overal de handel uit gaan... Daarnaast om de kosten te drukken, daar ik toch wel het een en ander voorvoer met boilies...

En uiteindelijk de hoofdreden, het lijkt me gewoon leuk om het zelf te doen, en uiteindelijk een unieke bol te gebruiken bij het vissen.

Nou heb ik de volgende vragen:

Wat is in jullie ogen een goede basismix verhouding ?
Zou je ipv flavours ook de sappen kunnen gebruiken? Bijv Ananassap ipv Pineappleflavour... Of is dit veel minder geconcentreerd? Hoe moet ik dit zien..

Ik ben zelf erg gek op het vissen met Pineapple omdat dit op bepaalde wateren in de buurt toch wel doorslaggevend was. Ik wil dus ook een voerboilie pineapple maken en high-attract hair boilie..

Alle adviesen zijn welkom.
Sponsor
jannes  
#2 Gepost : vrijdag 5 juli 2013 14:46:50(UTC)
jannes


25 ponder

Lid sinds: 11-8-2012(UTC)
Berichten: 425

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Freezerbaits uit de handel??? Daar wordt goed geld op verdiend (niet zoveel als ready mades) maar er zijn bedrijfjes zat die je ze leveren voor een paar euro de kilo.
ABSje  
#3 Gepost : vrijdag 5 juli 2013 15:17:20(UTC)
ABSje


15 ponder