logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Ron van Houtum  
#1 Gepost : woensdag 3 juli 2013 22:48:14(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Mijn laatste 2 vissen waren de bekken totaal gescheurd

Word er hier ook ziek van
de zogenaamde karperVANGERS zuipen blowen zich onderhand bewusteloos
vissen tegen de lelies of andere obstakels en als ze dan een run krijgen worden ze te laat wakker of zelfs helemaal niet
En omdat er bekende karpervissers zijn die het over 0.40 / 0.50 hebben volgen de zogenaamde Kapervangers hun op de voet maar hebben niet de kunde van de bekende karpervissers.

Dit kwam ik laatst op Facebook tegen van het Nash benelux team wat het goede voorbeeld moet geven

Dit gaat over de NXT Bulllet Braid

Ik citeer even

Dat een diameter van 0.23mm zo enorm sterk kan zijn had ik nooit durven vermoeden. Recent nog, bij de vangst van mijn targetvis kwam deze vast te zitten. Na twintig minuten van trek en sleurwerk kwam de lijn toch vrij en kon ik de vis alsnog landen. Eigenlijk heb ik deze vis te danken aan de kwaliteit van de lijn want de kracht die werd uitgeoefend was veel groter dan wat je van een 15 ponds lijn mag verwachten.

Trek en sleurwerk!!!!!!

Man denk toch eens na voordat je iets schrijft

Zo dat ben ik effe kwijt
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Sponsor
coatednuts  
#2 Gepost : woensdag 3 juli 2013 23:14:20(UTC)
coatednuts

20 ponder

Ik heb je foto's gezien en zag het idd Ron, helaas... De karper is een commercieel item geworden en het belang van geld verdienen aan die vis staat gewoon voorop. Het is idd ten hemel schreiend wat je soms uit het water trekt, je zou je haast schamen om op de foto te gaan met zo'n vis. Prutswerk is het geworden, geen eer meer aan te behalen als oprecht jager met respect voor de natuur. Naald en draad ben je harder nodig dan haak en draad. Ik snap je compleet.
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling?
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.