25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
dit is een bol die ik een 10 tal heb gekregen van een vriend wij hadden hier een goed resultaat op de dag daarna zag ik er weer een visser veel succes op hebben ik wil meer weten over deze boillie welk merk wat is er zo speciaal aan ....
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Al gegooglet? Komt van een fabrikant in België.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 17-8-2012(UTC) Berichten: 22
|
Deze bol is van CBB baits , deze zitten in westerlo en zijn momenteel aan het uitbreiden goede bollen vindk ik wel . Denk dat je ook Online kan kopen .
grtz
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-1-2013(UTC) Berichten: 74
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
man waar haal je jemateriaal!!!!!!!!!!!!!!!!! je bent van balen en de lokale winkel daar verkoopt ze!!!!!!!!!! zoeken dat is de boodschap. en het is niet omdat iemand anders er goed op vangt dat jij dat ook moet gebruiken.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
michiel hoeybergs schreef:man waar haal je jemateriaal!!!!!!!!!!!!!!!!! je bent van balen en de lokale winkel daar verkoopt ze!!!!!!!!!! zoeken dat is de boodschap. en het is niet omdat iemand anders er goed op vangt dat jij dat ook moet gebruiken.
bedankt michiel je helpt mij altijd en ik kom de laatste tijd niet zo veel bij danny bruggemans ik haal mijn bollen liever ergens anders maar nu ze iets zijde over cbb weet ik het weer was het effe vergeten en ik weet nog niet of ik ze ga kopen ik wou er gewoon wat meer over weten voor het geval dat want mijn standaard bollen doen het perfect
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.