30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
hallo Wat zou de heren betalen voor deze hengel kurk en blank in zeer goede staat ogen moeten wel vervangen worden iemand een idee wat dat kost om te vervangen.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 4-6-2013(UTC) Berichten: 5
|
Toch wel meer info nodig. 10-11-12 voeter? Hoeveel/welke ogen. blank in goede staat, betekend hoeft niet afgelakt? gemiddeld 5-11 eu per oog, ex binden.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Heb je foto's Lorenzo? Dan is het misschien wat makkelijker te beoordelen door de kenners en bouwers onder ons. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Alleen materiaal of moet een ander het doen? |
Say hello to my little friend |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
hallo het is de 11 ft ik denk de fx carp ben het niet zeker kwa ogen moet er maar 1 vervangen worden maar ik zou ze allemaal LATEN vervangen gewone aluminium ogen. Fotos heb ik niet toch geen duidelijke ik heb de stok wel al gezien zag er prima uit kwa lak en kurk.(vraag prijs 75 euro is dat teveel of een eerlijke prijs en vind je ze regelmatig)- Bewerkt door de gebruiker donderdag 27 juni 2013 20:33:35(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.