5 ponder Lid sinds: 3-2-2011(UTC) Berichten: 25
|
Ik gebruik een Sniper voerboot met een 12V accu van 7,2Amp. Weet iemand hier op het forum of het iets uitmaakt als je i.p.v. een 7,2Amp accu een 9Amp. accu gebruikt. Is dit mogelijk en verlengt dit de vaartijd? |
Karpervakantiezoeker.nl, onafhankelijke website met alle Nederlandse aanbieders van karpervakanties (en meer...). |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 171
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Hallo John,
Ik heb een tijd geleden een Powercathcer gehad en daarbij gebruikte ik een 7,2amp accu en een 9amp accu. Ik vind het verschil tussen 7,2 en 9amp echt minimaal. De accu van 9amp was bij mij ook circa 900gram zwaarder.
Groet,
Danny |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 3-2-2011(UTC) Berichten: 25
|
Ok Danny dit is wel info waar ik iets aan heb, bedankt, John |
Karpervakantiezoeker.nl, onafhankelijke website met alle Nederlandse aanbieders van karpervakanties (en meer...). |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
ligt eraan welke je hebt met 2 of met 1 motor maar de conditie van de accu is ook heel belangrijk
Het beste is dat je een lader hebt die niet beveiligt is de beveiligde laders stoppen bij 12,5 a 12,8 volt de accu kan tot 14,5 volt hebben als je een lader hebt die onbeveiligd is kan je dus je accu doorladen tot 14,5 volt Maar goed in de gaten houden laad je te ver dan is die zo naar de klote Maar als je het goed doet blijft je accu in top conditie |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.