logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Tim Eelsing  
#1 Gepost : dinsdag 18 juni 2013 22:41:52(UTC)
Tim Eelsing

10 ponder

Bedankjes: 1 keer
Medevissers,

Ik zit al een tijdje te twijfelen over het aanschaffen van een dieptemeter voor mijn Skarp. Het probleem is dat als je een beetje een dieptemeter van kwaliteit wil al snel de humminbird rf15 tegenkomt.

Het is wel degelijk een mooie dieptemeter alleen de prijs valt zwaar tegen. De dieptemeter is bijna net zo duur als de voerboot. Zelf vind ik dit een beetje teveel van het goeie.

Ook zijn er veel medewerkers in de winkels die het afraden om een dieptemeter in te bouwen in een Skarp in verband met vervallen van de garantie en storingen ?

Dus aan jullie mijn vraag hebben jullie ervaringen met andere dieptemeters en het inbouwen ervan bij een Skarp voor een goeie prijs/kwaliteit verhouding ?

Alvast bedankt,

Tim Blijb
Sponsor
Bennie  
#2 Gepost : woensdag 19 juni 2013 12:41:14(UTC)
Bennie

15 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
waarom inbouwen? je kan hem ook gewoon erop plakken met zo'n zuignop krijg je bij raven en zet je het voor de zekerheid vast met een lijntje aan de boot Knipoog hoef je niet moeilijk te doen met inbouwen enzo en zijn ook genoeg goedkopen diepte meters die goed zijn.

Bewerkt door de gebruiker woensdag 19 juni 2013 12:43:04(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Tim Eelsing  
#3 Gepost : woensdag 19 juni 2013 13:28:34(UTC)
Tim Eelsing

10 ponder

Bedankjes: 1 keer
Bennie schreef:
waarom inbouwen? je kan hem ook gewoon erop plakken met zo'n zuignop krijg je bij raven en zet je het voor de zekerheid vast met een lijntje aan de boot Knipoog hoef je niet moeilijk te doen met inbouwen enzo en zijn ook genoeg goedkopen diepte meters die goed zijn.

Bennie, ja precies waarom inbouwen zo denk ik ook bij mezelf! maar wil toch beetje kwaliteit voor 200/250 euro.
Bennie  
#4 Gepost : donderdag 20 juni 2013 09:03:21(UTC)
Bennie

15 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Tim Eelsing schreef:
Bennie schreef:

Bennie, ja precies waarom inbouwen zo denk ik ook bij mezelf! maar wil toch beetje kwaliteit voor 200/250 euro.

voor 200/250 euro heb je tegenwoordig echt wel een kwaliteit diepte meter voor! en voor dat geld heb je meestal ook nog eens lange garantieKnipoog
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.