25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
een vriend van mij uit de klas vangt daar bijna ierdere week een paar bakken het is echt een mooi kanaal zegt hij he hij vangt ze vooral op de korst
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
zegt hij... kanaal is nu niet echt een plek waar je altijd succes hebt hé... tenzij je immens goed kan vissen.. |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
MathiasBervoets schreef:Ik zou deze zomer verschillende nachten op het Netekanaal willen doen. Maar na enkele keren te blanken heb ik mijn twijfels.
Daarom een paar vragen: Waar hengels uitleggen? Aan kant, midden,...? Welke soort boillie in de zomer? Voorvoeren? Slappe lijnen?
Alvast bedankt Mathias Wat zijn enkele keren blanken, ik ben dit jaar ook op een kanaal begonnen, soms 5 runs op een avond maar ook soms een week helemaal niks, leer het water kennen, hoort volgens mij ook bij vissen. Aas soorten kun je zelf achter komen, gewoon proberen en veranderen van je aas soorten. de precieze stek keus kan en gaat niemand je via de computer vertellen. Gewoon zelf kijken hoe de trek route, aas plekken enz. uitvinden. Dat doe je dus door uren te maken op het kanaal. Wat jij nu vraagt is iemand die bereid is om je hengels op de juiste plek uit te gooien met de beste onderlijn want die ben je vergeten in je verhaal.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 30-10-2012(UTC) Berichten: 69
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Op welk stuk van het netekanaal zit je juist ? Ik heb zelf dit jaar al enkele keren op het stuk van de sluis van duffel gezeten maar dit is dit jaar wel heel druk bevist waardoor voorvoeren eigenlijk niet veel nut heeft. Wel al enkele vissen kunnen vangen maar ook even vaak geblankt. Mijn vismaat die er al jaren vist zegt toch dat het een stuk moeilijker is geworden tegenover enkele jaren geleden. Mvg Nick Bewerkt door de gebruiker maandag 22 juli 2013 21:14:23(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.