20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
Goedemiddag,
ik probeer al de hele dag wat uit de CF shop te bestellen maar zodra ik mijn gegevens ingevuld heb en op afronden drukt dan gaat hij gewoon terug naar 1. producten.
Het gekke is dat ik dit alleen krijg als ik de muts erbij bestel, ik wil deze wel hebben dus ga niet zonder bestellen en dan later bestellen (dubbele verzendkosten).
Iemand hier eerdere ervaring mee? Ik heb firefox, chrome en Internet explorer al gebruikt, eerst dat ik namelijk dat het logische wijs aan het slechte IE lag.
Mvg,
Michael.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hoi Michael
Ik zie wel dat de bestelling van je binnen is gekomen. Je hebt een t-shirt (chew on this) maatje L besteld. Klopt dit?
Wel raar dat je de stappen niet kunt doorlopen. Kun jij mij vertellen welke versie van de browsers je gebruikt? Dan kunnen we kijken wat er precies aan de hand is en het probleem verhelpen.
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
|
Dat was de enige die goed ging maar ik wilde juist een shirt en een muts. Alleen bij de muts liep het steeds vast. Ik heb het op school op een apple dus safari browser geprobeerd en thuis op een Windows7 systeem met firefox, chrome en IE geprobeerd ook dit werkte niet. Toen kwam ik er achter dat het zonder de muts wel lukt.
|
|
|
|
|
Ben net gebeld en alles is super goed geregeld. Kan niet wachten tot het binnen is.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik ga er vanuit dat alles morgen binnen is. Heel erg veel plezier ermee en mocht je nog wat te vragen hebben dan hoor ik dat graag.
We gaan ook aan de slag met de fout om deze er zo snel mogelijk uit te halen.
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.