15 ponder Lid sinds: 7-5-2013(UTC) Berichten: 151 Locatie: Arnhem Bedankjes: 7 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
hallo allemaal, ik weet niet wat voor optonics ik zou moten kopen. Ik heb in gedachten Delkim txi plus maar ik weet het niet zeker.of Fox optonics. groetjes Jermaine Scheenstra |
Like ook onze FaceBook Pagina! Carp&PikeFishingTeam Groetjes Jermaine Scheenstra 11 jaar |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Heb jij daar geld voor als ik vragen mag? |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 7-5-2013(UTC) Berichten: 151 Locatie: Arnhem Bedankjes: 7 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
ja tweedehands op marktplaats! |
Like ook onze FaceBook Pagina! Carp&PikeFishingTeam Groetjes Jermaine Scheenstra 11 jaar |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
Is nogsteeds veel, al wil je een setje in een degelijke staat |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Ga eerst eens kijken voor een stevig tentje, rodpod, hengels en molens. Als je die hebt zou ik lekker door sparen voor nieuwe |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Zou ik niet aan beginnen marktplaats maar kijk eens voor de fox micron n die is 35 euro per stuk nieuw |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Marktplaats is geen probleem, maar laat je vader ook goed kijken en houd het "in de buurt", zodat je het kunt bekijken en af kunt halen.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-11-2012(UTC) Berichten: 113
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Delkim en fox zijn allebij super goed maar tegenwoordig zijn bijna alle piepers goed ook de goedkopere is maar wat je wil ik heb de nieuwe fox NX en daar ben ik zeer tevreden over maar de goedkopere van fox zijn ook heel goed. als er maar geluid uitkomt als je een aanbeet krijgt dat is het belangrijkste! Bewerkt door de gebruiker maandag 17 juni 2013 16:51:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 2-2-2013(UTC) Berichten: 54
|
je kan 100 euro voor 2 beetmelders besteden maar ook 30 voor 2 en dan de rest besteden aan lood of een goede rodpod
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
is het voor u of voor u vader . als het voor u is zou ik voor de nash s5 gaan simpel en gebruiksvriendelijk . als het voor u vader is zou ik voor de nash rs1 gaan sterk en betrouwbaar .
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
bram1999 schreef:je kan 100 euro voor 2 beetmelders besteden maar ook 30 voor 2 en dan de rest besteden aan lood of een goede rodpod Misschien heeft ie dat lood en die rodpod al wel, dat kan ik niet aflezen uit zijn vraag ;-). Laten we beginnen met te vragen wat je precies verwacht van je beetverklikkers. Delkim TXI plus zijn met antenne, zodat je er een draadloze ontvanger op kan aansluiten. Wil je dat, heb je dat nodig? Zo niet, dan kun je misschien beter gaan voor goedkopere versies van Delkim (standard plus of EV plus). Verschil tussen fox en delkim is dat delkim's werken met een trilplaatje die reageert op beweging van je lijn. Fox optonics werken met een magneetwieltje waar je lijn over loopt. Zodra t wieltje beweegt gaat je beetverklikker piepen ;-). Ze zien er iets anders uit en ze maken een iets ander geluid. Je zult niet meer of minder karpers vangen met de een of de andere. Het is eigenlijk maar net wat je zelf mooier of beter vindt.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 13-8-2012(UTC) Berichten: 109
|
ik zou zelf voor de delkim EV plus gaan heb ze zelf ook voor iemand als jij zou ik geen delkim txi gaan kopen voor 170 per stuk maar dat is je eigen keus de delkim ev plus zijn rond 70-75 euro ligt eraan waar je het natuurlijk koopt veel succes, maak een goede keuze voor je zelf |
blanken kan bij iedereen voorkomen dus haak niet af en blijf proberen en je zult het resultaat vanzelf zien ! |
|
|
|
|
oke dan,Maar ik ga nooit met een rodpod viisen ik heb er wel een. Maar aleen voor op steigers enzo,Ik vissen vrijwel altijd met steunen. Ik kijk nog wel naar die Delkim EV Plus.
Jermaine |
|
|
|
|
En "Big Carp" ik ben pas tien jullie hoeven niet tegen mij U te zeggen hoor! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
10 jaar en al met Delkim's aan het water zitten... Ik was toen blij dat ik me een belletje kon veroorloven |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 2-2-2013(UTC) Berichten: 54
|
ja ik vind 140 voor 2 beetmelders veel toen ik 10 was hoor! maar ik denk dat je het beter kan uitbeesten aan andere dingen
want je moet ook je lijnen vervangen rigs enzo heb je dat allemaal al?
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
Jermainescheenstra schreef:En "Big Carp" ik ben pas tien jullie hoeven niet tegen mij U te zeggen hoor! ? ou dan e
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
|
Ik denk toch dat tijden veranderen, vroeger moest je werken voor wat je wilden hebben, tegenwoordig sponsoren pa en ma, helaas heb ik die tijd gemist.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Dan komen wij uit dezelfde tijd Jannes. Ik heb vroegah bijna 2 jaar gespaard voor mijn piepers.De FOX lxr koste toen 1600 gulden 3 piepers met een ontvanger.En ik heb ze nog steeds en werken perfect na bijna 14jaar |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
|
ronald308 schreef:Dan komen wij uit dezelfde tijd Jannes. Ik heb vroegah bijna 2 jaar gespaard voor mijn piepers.De FOX lxr koste toen 1600 gulden 3 piepers met een ontvanger.En ik heb ze nog steeds en werken perfect na bijna 14jaar Hebben ze het goed gedaan, want je hebt dus geen rommel gekocht omdat het jou geld was en maar 1 keer kan uitgeven.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.