logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
jeanke_vl  
#1 Gepost : vrijdag 14 juni 2013 16:29:16(UTC)
jeanke_vl

5 ponder

Voor mijn visserij zoek ik 2 nieuwe stokken. heb namelijk mijn nash outlaw xs vern%*%* door een visje van 9.5 kg te drillen.
deze stok brak als de karper in de kant kwam.. en jullie kunnen nu zeggen dat ik te hard dril enz.. maar ben al redelijk ervaren en zoiets is gewoon onmogelijk.. maar goed
omdat ik dus 3 nash stokken had voor binnekort mee naar frankrijk te gaan heb ik er nu nog maar 3.
zou graag een nieuw setje aanschaffen want die nash stokken vertrouw ik niet echt meer.
maar wil wel een setje van 2 stokken omdat ik in belgie toch maar met 2 mag vissen.
dan kan ik nog altijd 1 nash ik frankrijk gebruiken en heb ik 1 op overschot moest de andere nash het begeven Tong

heb op henk koster wat fijne hengels zien staan en de volgende spraken me aan;
-jrc contact carp 3lb
-Daiwa phantom 3 lb
-Fox warrior s

die daiwa is echt supergoedkoop en die past perfect binnen mijn budget aangezien ik nog student ben. maar wil eventueel wel investeren in goede stokken.
Maar omdat ik binnekort toch vast ga werken zocht ik me dan daiwa windcast ofzo aan te schaffen of toch iets in die prijsklasse..

iemand ervaring met de daiwa phantoms? of de jrc? van de warrior weet ik dat ze goed zijn maar toch ook al 80-90euro per stuk en voor da geld hebk 3 daiwas
Homemade is best made.
Sponsor
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.