5 ponder Lid sinds: 3-4-2013(UTC) Berichten: 23
|
heb vorige week een receptje samengesteld, maar ben niet zo zeker of deze wel goed van structuur gaat zijn. mischien dat iemand me kan voorthelpen? het recept is als volgt: 200gr griesmeel 200gr tarwemeel 200gr sojameel 150gr maisbloem 50gr zout 75gr krillmeel 75gr LT-vismeel 50gr tarwekiemen + flavour
ik ben nog beginnend roller dus alle hulp is welkom. deze mix is ook vrij goedkoop 1.81 euro per kg droge mix excl. flavour
thx.. |
Homemade is best made. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Je bent de eieren vergeten!Als beginnend draaier zou ik niet direct zon recept nemen met zoveel ingredienten,straks draait ie niet en dan weet jij niet waar het aan ligt |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Maar die mix draait wel, ziet er prima uit. Flavour is niet perse nodig en maakt je boilie een stuk duurder.
|
|
|
|
|
heb wel al vaker boilies gemaakt maar heb geen jarenlange ervaring om hoeveelheden in te schatten mijn eigen knikkers werken zeer goed kijk maar naar de vangstmelding ronald308 schreef:Je bent de eieren vergeten!Als beginnend draaier zou ik niet direct zon recept nemen met zoveel ingredienten,straks draait ie niet en dan weet jij niet waar het aan ligt |
Homemade is best made. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Eitjes , Welke flavour doe je er in? verder prima mix |
|
|
|
|
|
bedankt jongens! en qua flavour wil ik met vanalles experimenteren. van fruitflavour bovenop de vismelen tot squid ofzo.. |
Homemade is best made. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
jeanke_vl schreef:bedankt jongens! en qua flavour wil ik met vanalles experimenteren. van fruitflavour bovenop de vismelen tot squid ofzo.. Ik zou gaan voor Strawberry of een mix die ik vaak maak, gemalen hennep en tijgernoten met een beetje Scopex Flavour. vangt prima |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-4-2012(UTC) Berichten: 41
|
Goede mix hoor.Niks meer aan toe voegen op een sweetner na mischien maar zonder kan ook zeer goed. Ga je er eieren of ei-vervanger aan toe voegen?
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.