25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ik wil binnenkort een setje aanschaffen ik wil eigenlijk een rodpod omdat ik dit mooi vind en het is handig denk ik maar nu lijken mij banksticks ook geen slecht idee ik vis vooral op kanalen en ieder weekend op een visclub de lak in wezel de lak heeft een gras kant soms een paar ongelijkheden maar meestal zeer vlak er zijn ook een aantal mensen die vissen met een rodpod op de kanalen waar ik vis is het meestal aan de kant gras en een betonnen weg maar soms is ook alles beton nu denk ik wil ik daar vissen dan heb ik zeker een rodpod nodig mijn rodpod kost rond de 50 euro en mijn banksticks zouden ook zoiets kosten weinig verschil dus nu is mijn vraag wat raden jullie aan en wat vinden jullie van een rodpod en banksticks
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
je kan alt beide kopen
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
je hebt rodpods die je uit elkaar kunt halen en ze als bankstick kan gebruiken |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Ik vind de rodpod nog steeds een oplossing voor een probleem dat ik niet heb. Wanneer je een pod koopt waar je de poten af kunt schroeven heb je inderdaad een 2 in 1 systeem.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 15-1-2013(UTC) Berichten: 75
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ikzelf vis met losse steunen, het past gewoon beter in mij visserij. je kan zo elke hengel perfect positioneren en in de richting van het haakaas doen wijzen, wat de beetregistratie verbeterd. ook kan je zo een hengel wat verder weg zetten ow wat je maar wilt. zeer veel vrijheid dus.
een rodpod is in mijn ogen dus een oplossing voor de plaatsen waar je gewone steunen niet in de grond kan drukken. waar je zeker rekening mee moet houden is dat hij zwaar genoeg is (bv uit rvs) zodat hij bij een run niet het water i kletst. of je moet hem kunnen verankeren. ook moet hij stevig zijn en van goeie kwaliteit zodat je niet elk jaar een nieuwe moet kopen.
de oplossing om een pod te kopen waar je de poten uit kan halen en deze gebruiken als steun is in jouw situatie dan wel de beste denk ik. |
life isn't epic.. but you can always try to make it epic! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ikzelf vis met de Rubicon Pod van jrc, die bestaat uit een rvs pod met uitneembare banksticks, superhandig b |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
heb je goedkope pods rond de 50 euro
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
rodpod........... vooral hier.... kijk is naar de nash compact pod |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.