10 ponder Lid sinds: 1-4-2013(UTC) Berichten: 64
|
- Vaak Worden karpervissers geassocieerd met hardstyle en roken. Hoe denken julie hier over? |
carpangeling....world's most exciting sport |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
waar haal je dit vandaan? En waar is het op gebaseerd? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Maat van me had het laatst in een boekje gelezen. Ik zou niet meer weten welk |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
|
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
|
ronald308 schreef:Wat een gelul Ik vond het ook raar ''Daarom wou ik even jullie mening weten.. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Ik geloof er niets van ik rook maar 2 pakjes daags. Ben ook geen hardstyle maar een mooi weervisser Bewerkt door de gebruiker dinsdag 4 juni 2013 22:47:38(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 31-1-2013(UTC) Berichten: 107 Bedankjes: 9 keer Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Ik doe het wel beide, maar geen knallende hardstyle bij het vissen. Kan het best begrijpen, als ik hier in de omgeving kijk is het vaak meer een feestje aan de waterkant dan het vissen. Das jammer
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Als je op campings gaat kijken (zoals bv. het blauwe meer) kan jouw ideologie wel eens kloppen, maar anders niet. Denk niet dat er dan nog veel karpervissers bestonden! Ik haat roken en hardstyle nog meer! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik denk dat het wel klopt, die bbqen, maken er teringzooi van langs de waterkant en vergeten het even mee naar huis te nemen. Of is dat een andere groep???
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 5-4-2013(UTC) Berichten: 42
|
Grootste onzin die ik ooit heb gehoord. |
Zonder Water Kan Je Niet Vissen |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
ik rook niet maar luister wel hardstyle maar zeker niet onder het vissen ik vind het de grootste onzin |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Er zijn gewoon veel karpervissers... dus ook veel die, darten, roken, blowen, bier drinken etc. etc.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
En witvissers zijn gekend als cokesnuivers...wat ne zever... |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 6-3-2013(UTC) Berichten: 71
Bedankjes: 1 keer
|
Ik rook wel n pakje per dag en hou ook wel van hardstyle Maar voor mij geen hardstyle aan de waterkant dan wil ook gewoon rust en ook n potje bier op zn tijd gaat er wel in maar aan de waterkant natuurlijk met maten je wilt natuurlijk wel helder blijven Bewerkt door de gebruiker woensdag 5 juni 2013 14:39:24(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
it's not just fishing........it's a way of LIfe... |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 171
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Dat komt vooral omdat dat "soort" "karpervissers" juist op die plekken zitten die makkelijk toegankelijk zijn en waar ook veel andere mensen komen als wandelaars en hondenbezitters. Het zijn vaak juist de serieuzere vissers, die voor de beleving, rust en avontuur gaan die zich in het riet verschuilen op afgelegen stekken en die nooit opgemerkt worden.
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
Bjorn Schoemacher schreef:Dat komt vooral omdat dat "soort" "karpervissers" juist op die plekken zitten die makkelijk toegankelijk zijn en waar ook veel andere mensen komen als wandelaars en hondenbezitters. Het zijn vaak juist de serieuzere vissers, die voor de beleving, rust en avontuur gaan die zich in het riet verschuilen op afgelegen stekken en die nooit opgemerkt worden.
b
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.