CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Fotografie & Film
»
Fotograferen met smartphone als je alleen bent
15 ponder Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 163 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Heey, heeft iemand een idee hoe je het beste een statief kan maken voor je smartphone (Galaxy S2) om de vangst te fotograferen? Ik wil de foto namelijk gelijk uploaden aan de waterkant, maar hoe kan je dan het beste je smartphone neer zetten? Zijn er mensen hier die daar al eens over nagedacht hebben? Alvast bedankt |
Iedereen heeft recht op mijn mening |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
ipat... das wel een leuke In zo een geval zet ik gewoon al mijn tackleboxen op elkaar en zet ik daar mijn gsm op. Op voorhand probeer ik uit of alles wel goed is afgesteld. Zo heeft het altijd gelukt voor mij |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Jorden schreef:ipat... das wel een leuke In zo een geval zet ik gewoon al mijn tackleboxen op elkaar en zet ik daar mijn gsm op. Op voorhand probeer ik uit of alles wel goed is afgesteld. Zo heeft het altijd gelukt voor mij Ik denk dat deze bedoeld wordt . Bewerkt door de gebruiker maandag 3 juni 2013 13:35:47(UTC)
| Reden: Niet aangegeven leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
big carp schreef:http://www.conrad.nl/ce/nl/product/518926/Smartphonetablet-houder-aluminium Dan heb je nog het probleem dat je niet bij de "afdrukken" knop kan. Voor al het extra's dat het kost kan je een leuke camera kopen met een connector op de bankstick.
|
|
|
|
|
Moet je wel afscheid nemen van de Samsung Galaxy S2 en een Iphone kopen. Dus "net iets meer geld" is een understatement..
|
|
|
|
|
leen schreef:Moet je wel afscheid nemen van de Samsung Galaxy S2 en een Iphone kopen. Dus "net iets meer geld" is een understatement.. zijn maar voorbeelden e ik heb zelf en statief gemaakt voor mijn fototoestel van en bouw lezer van bosch.je kan alt en gsm houder verbouwen e maar dan moet je ook nog steeds zelf op het knopje druken . zo slim zijn ze nog niet de gsm's ps: ik haat en gsm die slimmer is al ik mijn is water dicht en val bestendig das veel slimmer b
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 163 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Bedankt, ik heb al iets gevonden. Ik zet een opberg doosje op mijn stoel en in 1 van die vakjes kan mijn telefoon rechtop in staan. Soms moet je roeien met de riemen die je hebt Bewerkt door de gebruiker maandag 3 juni 2013 15:54:39(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
en goedkoop
|
|
|
|
|
DeVisVerschrikker schreef:Bedankt, ik heb al iets gevonden. Ik zet een opberg doosje op mijn stoel en in 1 van die vakjes kan mijn telefoon rechtop in staan. Soms moet je roeien met de riemen die je hebt Wat ik me dan afvraag : hoe druk je dan af?
|
|
|
|
|
Op de Galaxy S2 zit een timer. Ik druk op ''foto nemen'' en zet dan de smartphone in het doosje. Ik pak gauw de vis en dan wordt de foto genomen. Daarna kan ik hem ergens uploaden |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Even op je onderstuk reageren. Nog nooit een karper in de lucht gezien |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
|
Jasperbuth schreef:Even op je onderstuk reageren. Nog nooit een karper in de lucht gezien springende karper mss
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Is ook mooi om te zien hoor!! En dat 10x b |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
|
Daarom zeg ik, liever 1 in de hand |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Fotografie & Film
»
Fotograferen met smartphone als je alleen bent
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.